וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצפייה על אחריותכם: זו הסיבה שאתם מבוגרים יותר ממה שחשבתם

9.6.2022 / 0:00

משתמשת טיקטוק חשפה בסרטון את האמת הקשה על הגיל שלנו, כשלדבריה אנחנו מבוגרים יותר ממה שחשבנו. אם אתם רגישים לגבי הגיל שלכם - כדאי שתוותרו על הצפייה בסרטון הזה

חמש עובדות על ימי הולדת/מערכת "אסור לפספס"

כולנו מפחדים ברמה כזו או אחרת מהזיקנה. עכשיו יש לכם סיבה נוספת לפחד: ממברר שאתם מבוגרים יותר ממה שאתם חושבים שאתם. כן, קראתם נכון. זו האמת המצערת שחשפה בפנינו משתמשת טיקטוק ששמה אמה.

המשתמשת סיפרה בסרטון שהיא הולכת לחגוג יום הולדת 29 בחודש הבא - עד שהבינה שהיא למעשה כבר בת 30!. היא שיתפה את הסרטון במרץ לקראת יום הולדתה באפריל וסיפרה שתכננה לעשות כל כך הרבה דברים עד שימלאו לה 30 שנה, שהתאכזבה לגלות שלא הספיקה לעשות אותם כי היא כבר - מבחינה טכנית - בת 30, ולא, זה לא שהיא ספרה לא נכון. היא הסבירה בסרטון למה היא מתכוונת.

אמה מסבירה את המסקנה הכואבת שהגיעה אליה:

"אם אתם לא רוצים שאהרוס לכם את החיים, המשיכו לגלול", אמה פתחה במילים האלו את הסרטון והוסיפה: "זה יום ההולדת שלי בחודש הבא והתחלתי לחשוב, לעזאזל, אני בת 29 בחודש הבא וזו השנה האחרונה של שנות ה-20 לחיי, ואז הבנתי. יום ההולדת הראשון שלך הוא כשסיימת את השנה הראשונה שלך. יום ההולדת שלך הוא כמו 'מזל טוב על כל העבודה שעשית עד כה - 365 הימים האחרונים', נכון? אז אני חוגגת 29 בחודש הבא, מה שאומר שבעצם סיימתי את השנה ה-29 לחיי. אז ביום ההולדת שלי אני למעשה מתחילה את השנה ה-30 לחיי. עכשיו פשוט הפסדתי שנה שלמה כי לא הבנתי שהשנה הזו הייתה למעשה השנה האחרונה של שנות ה-20 לחיי והשנה הקרובה היא השנה הראשונה של שנות ה-30 לחיי". הבנתם? תנו לאסימון רגע לרדת.

ידעתם את זה?

ברור
לא. נהרס לי היום
לא, אבל זה לא ביג דיל
884 משתתפים

הסרטון של אמה זעזע רבים וצבר קרוב לל-125 אלף צפיות. "אני על הריצפה עכשיו", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אני, שזה עתה מלאו לו 28, חש בהלה פתאומית". שלישי הגיב: "ובכן, כאילו לא הייתי מספיק מדוכא, עכשיו אני מבין שאני קרוב יותר לגיל 30 ממה שחשבתי שאני". צופה נוסף כתב: "הייתי פשוט צריך להמשיך לגלול".

אחרים ניסו להרגיע את הבהלה וציינו שהבשורה לא קשה מדי, שכן יום לאחר יום ההולדת של אמה - היא למעשה תהיה בת 29 ויום אחד. צופה כתב: "אבל את תהי בת 29 ויום אחד, לא בת 30 ויום אחד אז עדיין יש לך עוד שנה, אל תדאגי". אחר הוסיף: "אבל את גדולה רק ביום מהיום הקודם, לא בשנה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully