וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאלת יום ההולדת המורבידית של הסבתא הותירה את כולם בהלם

1.4.2021 / 0:01

יותר מחמישה מיליון צופים נותרו המומים מהמשאלה הכנה והאכזרית של הסבתא - לאחר שכיבתה את הנרות על עוגת יום ההולדת שלה היא איחלה אותה בקול לצד משפחתה האוהבת, שלא ידעה כיצד לעכל את משאלתה

חמש עובדות על ימי הולדת/מערכת "אסור לפספס"

רגע לפני שכיביתם את הנרות על עוגת יום ההולדת שלכם - מה איחלתם לעצמכם? בריאות? כסף? אושר? שהקורונה כבר תיעלם מחיינו?! אז סבתא אחת הפכה החודש לכוכבת רשת לאחר שאיחלה לעצמה ליום ההולדת משאלה כנה במיוחד: "הלוואי שהייתי מתה".

מאל קולס בן ה-20 מאקסטר, דבון, ארגן את חגיגת יום ההולדת ה-84 של סבתו לצד משפחתה הקרובה וזו ניצלה את משאלת יום ההולדת כדי שזו גם תהיה האחרונה שלה. בקליפ, שצבר מעל ל-5 מיליון צפיות, נראית הקשישה יושבת על הספה, מוקפת ביקיריה, כשהיא מחזיקה קאפקייק יום הולדת וורדרד בידה.

כשהיא מכבה את הנר, היא מאחלת בכנות: "הלוואי שהייתי מתה". יקיריה פרצו מיד בצחוק כשהם מנסים לעכל את מה שששמעו הרגע. אחת נשמעת אומרת ברקע: "אוי אלוהים!" ואילו אדם אחר צועק: "בדיוק עמדתי להריע לה".

צפו בקטע:

ברשת רבים שיבחו אותה על הכנות. אחד כתב: "מדהים! מזכיר לי שסבתא שלי אמרה במסיבת יום ההולדת ה-96 שלה - 'תודה לכולכם שבאתם, אני מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה'. אחר כתב: 'לאנשים זקנים אין פילטרים, שתהיה בריאה', בעוד שלישי הזדהה: "אני איתך, מותק. אני איתך". צופה אחר טען כי מאחר שהסבתא איחלה את זה בקול, היא ידעה שמשאלתה לא תתממש: "כולכם טעיתם! היא לא רוצה למות. היא בעצם גאון, כי אם אתה אומר בקול את המשאלה שלך, היא לא תתגשם! ככה היא בעצם הבטיחה לעצמה עוד שנה".

מאל סיפר שלאחר שגילה לסבתו שהיא הפכה ללהיט ויראלי וש-5 מיליון איש כבר צפו בה היא הגיבה בתמיהה: "למה שמישהו ירצה לראות מישהי זקנה כמוני?" ואימו סיכמה: "היא אחת מהנשים הזקנות האלה שבגלל שהיא בת 84 כבר לא רוצה להיות פה - אבל אנחנו צריכים אותה כאן. היא צריכה להישאר כדי לראות את הסרט הבא בסדרת סרטי פארק היורה. היא מתה עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully