וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפרעויות בי-ם לאחר הרג העיתונאית בג'נין: חשוד נמלט משוטרים באמבולנס הסהר האדום

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 14:30

בתיעוד מהאירוע נראים השוטרים נאבקים בחשוד שנכנס לאמבולנס בכניסה לבית חנינא, תוך שהם מתקשים לנשום בגלל הגז המדמיע. לאחר מאבק הצליח הגבר לנסוע מהמקום במהירות, והשוטרים הוטחו ברצפה. מפגין נשמע צועק לעברם "חיזבאללה מגיע"

בווידאו: תיעוד מהפגנה על הרג העיתונאית בג'נין: חשוד נמלט משוטרים באמבולנס של הסהר האדום/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

שוטרים שניסו לעצור אמש (רביעי) חשוד במהלך התפרעויות, שאירעו בזמן הפגנה בירושלים במחאה על הרג העיתונאית בג'נין, הותקפו בגז מדמיע ובמים שהותזו לעברם. בתיעוד מהאירוע נראה החשוד הודף את השוטרים ומצליח להימלט מהמקום באמבולנס של הסהר האדום. שוטרת נחבלה קלות כתוצאה מנסיעת האמבולנס. כעת, בירושלים דרוכים לקראת הלווייתה של העיתונאית שירין אבו עאקלה מחר בעיר.

מהמשטרה נמסר כי החשוד ריסס לעבר השוטרים גז פלפל ואז פתח בריצה לעבר האמבולנס של הסהר האדום. השוטרים רדפו אחריו, אך הוא התנגד בכוח, תקף את השוטרים וריסס עליהם גז פעם נוספת. חשודים נוספים סייעו לו לברוח. האמבולנס אותר בהמשך וזהות החשוד נחשפהץ בשעות הקרובות הוא צפוי להיעצר.

שירין אבו עאקלה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
התפרעויות במהלך הפגנה על מותה בג'נין. העיתונאית שירין אבו עאקלה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

מהמשטרה נמסר כי 10 חשודים נעצרו בהפגנה, בין היתר בגין תקיפת שוטרים, ידויי אבנים, תלישת דגלי ישראל והפרת הסדר הציבורי. אחד העצורים הוא נער בן 17 שתלה דגל על ניידת משטרה.

אתמול השתתפו יותר ממאה בני אדם בהפגנה בכביש מרכזי בצפון ירושלים, במחאה על הרג העיתונאית הפלסטינית-אמריקנית. המשטרה פיזרה את ההפגנה. בסרטון שהופץ אתמול ברשתות החברתיות נראו המונים מפגינים בצומת בירושלים, כשלא רחוק מהן מתועדות זוג ישראליות מסירות דגלי ישראל מרכבן מחשש שיותקפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully