וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פשט על בתי המחבלים מהפיגוע באלעד; עימותים נרשמו במקום

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 22:50

גורם בכיר בצה"ל אמר לפני פרוץ העימותים כי בזמן הקרוב צה"ל ייכנס לכפר רומאנה ולחבל תענך, צפון מערבית לג'נין, כדי לתכנן את ההריסה: "אני מקווה שההליך המשפטי יילך כדי שנוכל להרוס את בתי המחבלים". המחבלים נתפסו היום, שלושה ימים לאחר הפיגוע בו נרצחו 3 בני אדם

בנו של אחד הפצועים בפיגוע באלעד משחזר. 6 במאי 2022/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כוחות צה"ל פשטו היום (ראשון) על בתי המחבלים מהפיגוע באלעד - עימותים קשים נרשמו במקום. החיילים נכנסו לכפר רומאנה, הסמוכה לג'נין, כדי לתכנן את הריסת בתי המחבלים.

גורם בכיר בצה"ל אמר לפני פרוץ העימותים כי בזמן הקרוב צה"ל ייכנס לכפר רומאנה ולחבל תענך, צפון מערבית לג'נין. "אני מקווה שההליך המשפטי יילך כדי שנוכל להרוס את בתי המחבלים", הוסיף.

תיעוד מפעילות כוחות הביטחון כחלק מהמצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. דובר צה"ל
כוחות צה"ל באלעד/דובר צה"ל

המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, בו נרצחו יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח, נתפסו היום ביער סמוך לאלעד, שלושה ימים לאחר הפיגוע. השניים נתפסו ונעצרו ללא התנגדות וכשהם בחיים, לאחר שאותרו כשהסתתרו בשיח ביער סמוך לעיר במרחק של כמה דקות נסיעה ממקום הפיגוע. בתשאול אחד המחבלים השיב: "עשיתי פיגוע, אני לא יודע מה קרה שם, הכינו בן אדם". כמו כן, נמצא גרזן שבו השתמשו המחבלים בפיגוע.

מהחקירה עולה כי למרות תגבור הכוחות בקו התפר, המחבלים חדרו לישראל דרך פרצה בגדר. כחלק מהמצוד יחידות מיוחדות ומסווגות של המשטרה וצה"ל השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובהם רחפנים ומסוקי משטרה, הסורקים את השטח ומשדרים בזמן אמת לחפ"ק המבצעי המשולב של מחוז המרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully