וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הנרצח בפיגוע באלעד שהסיע את המחבלים: "תנו להתאבל בלי להתגונן מהתקפות מרושעות"

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 8:10

לאחר שנודע כי בעלה אורן הסיע את המחבלים למקום הפיגוע מבלי שידע את זהותם, נופר בן יפתח ביקשה להפסיק את ההתקפות עליו ברשתות החברתיות. "תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו - כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת"

תיעוד רגעי הפיגוע באלעד/מערכת וואלה!

אשתו של אחד הנרצחים בפיגוע באלעד, נופר בן יפתח, ביקשה אמש (שבת) בפוסט בפייסבוק שיופסקו ההתקפות נגד בעלה, אורן. זאת, לאחר שהתגלה כי הסיע את המחבלים למקום הפיגוע, מבלי שידע על זהותם. "עם ישראל, תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו", כתבה. "כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת. תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות".

בן יפתח גם הוסיפה בפוסט את תגובתה הרשמית של המשפחה, שבה נכתב: "אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו. אורן עבד לפרנסתו כנהג הסעות ישר ותמים. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. זאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים".

"אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו. לפי הידוע לנו, אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים", נכתב בתגובה. "המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות. כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ולששת הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שהם סיימו את חייו של אורן הי"ד".

בינתיים ממשיכים כוחות הביטחון ממשיכים בחיפושים נרחבים אחר המחבלים. יחידות מיוחדות ומסווגות של המשטרה וצה"ל משתמשות בחיפושים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובהם רחפנים ומסוקי משטרה, הסורקים את השטח ומשדרים בזמן אמת לחפ"ק המבצעי המשולב של מחוז המרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully