וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בטור מיוחד לוואלה! ליום העצמאות: "הלוואי שנזכור שהמשותף רב על המפריד"

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 18:07

ראש הממשלה בעשרה איחולים לאזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ה-74 למדינה. מה יבטיח את עתידנו פה, מהו התנאי בסיסי ליכולת שלנו להתמודד עם כל אתגר ומה נוסח בו ביטחון? מיוחד

בווידאו: ראש הממשלה, נפתלי בנט, בברכה לאזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ה-74/לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שלח היום (חמישי) עשרה איחולים לקוראי לוואלה!, בטור מיוחד לכבוד יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל.

האיחול הראשון הוא עוצמה: "השנה האחרונה, גם בסביבתנו וגם האירועים שמתרחשים מעבר לים, ממחישה היטב עד כמה חשובה עוצמתנו כמדינה, ועד כמה אנחנו צריכים לבנות את העוצמה הזאת כשאנחנו סומכים, קודם כול ולפני הכול, על עצמנו", אמר בנט. "חוזקנו יבטיח את עתידנו והוא גם שבכוחו להרחיק מלחמה".

עוד בירך בנט את הישראלים באחדות. "האחדות שלנו קריטית לא רק בימים של משבר ומלחמה, וגם לא רק במועדים לאומיים כפי שמאפיינים את השבוע האחרון. האחדות שלנו היא תנאי בסיסי ליכולת שלנו להתמודד עם כל אתגר", טוען ראש הממשלה. "פעמיים כבר העם שלנו איבד את מדינתו בגלל מלחמות אחים. הלוואי ונדע לזכור היטב כמה רב המשותף בינינו על המפריד, ולא לאפשר ליצר הפלגנות ולשנאה להשתלט עלינו. אנחנו משפחה אחת".

רה"מ נפתלי בנט במהלך טקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"האחדות שלנו היא תנאי בסיסי ליכולת שלנו להתמודד עם כל אתגר". בנט/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

עם זאת, מברך רה"מ שנהיה גם שונים זה מזה. "הצורך באחדות בינינו אין משמעותו אחידות", מבהיר בנט. "להיפך: היופי של החברה הישראלית הוא בשוני הגדול שקיים בין מרכיביה, בפסיפס האנושי המיוחד הזה שאין כמוהו בעולם כולו. לצד המשך שימורם של המנהגים והמסורת שכרוכים במגוון הזה, חשוב שנזכור שאין בכך כל סתירה עם המחויבות החשובה לאחדות ולשותפות בינינו".

עוד איחל ראש הממשלה בריאות שהיא "מעל הכול", חדשנות - "המוח הישראלי מצליח לפרוץ עוד ועוד גבולות ושיאים", והשפעה: "ישראל היא מדינה שמשקלה הסגולי בעולם גדול בהרבה מגודלה הפיסי או ממספר תושביה. בזכות היתרון האנושי שלנו, אנחנו מצליחים להוביל ולהוות גורם משפיע על חברות, מדינות ועל תהליכים עולמיים. זהו ייעודנו: להיות עם סגולה".

לבסוף, מאחל ראש הממשלה לקוראי וואלה! שנהיה סובלנים יותר כלפי דעות של אחרים עם "אצבע קצת פחות קלה על המקלדת", אמונה משום ש"החיים שלנו כאן דורשים הרבה נחישות והרבה אמונה בצדקת דרכנו", שמחה "גם בימים מאתגרים יותר", ושנישאר כולנו ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully