וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתני חידון התנ"ך העולמי לנוער: הלל כהן מירושלים ודביר חיים מרצבך מצפת

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 16:26

16 נערים ונערות התמודדו על התואר, באירוע שהתקיים בתיאטרון ירושלים. השניים ענו על כל השאלות נכונה. הפעם האחרונה בה היו שני מנצחים בחידון הייתה ב-2013, אז זכו אליאור בביאן מישראל וישי אייזנברג מארה"ב. ראש הישיבה התיכונית בה למד דביר: "תלמיד חכם וסקרן"

בווידאו: חתני חידון התנ"ך העולמי לנוער: הלל כהן מירושלים ודביר חיים מרצבך מצפת/צילום: משרד החינוך

הלל כהן מירושלים ודביר חיים מרצבך מצפת זכו היום (חמישי) בחידון התנ"ך העולמי לנוער, לאחר שענו כל השאלות נכונה. 16 נערים ונערות התמודדו על התואר, באירוע שהתקיים בתיאטרון ירושלים. הפעם האחרונה בה היו שני מנצחים בחידון הייתה ב-2013, אז זכו אליאור בביאן מישראל וישי אייזנברג מארצות הברית.

מנהל הישיבה התיכונית אמית צפת הרב נדביה נאה וראש הישיבה התיכונית אמית צפת הרב יורם רוזנבאום מסרו כי דביר הוא תלמיד חכם צעיר, סקרן, למדן ומעל הכל בעל לב טוב ורצון להביא ברכה ואור בעולם. "הוא הביא גאווה גדולה לבית הישיבה ולעיר צפת כולה. כולנו שמחים שאנו זוכים ללמוד עימו וללמוד ממנו בישיבה", אמרו.

מנכ"ל רשת אמית, ד"ר אמנון אלדר, בירך אף הוא את דביר ואמר כי הישגו הוא הישג אישי יוצא מהכלל. "הישגו הוא אות כבוד לישיבת אמית צפת ולכלל תלמידי הרשת. מדובר בנער שהוא סמל לאהבת תורה, התמדה וחתירה למצוינות", אמר.

חתני חידון התנ"ך העולמי לנוער: הלל כהן מירושלים ודביר חיים מרצבך מצפת  05 במאי 2022. אריה לייב אברמס, פלאש 90
חתני חידון התנ"ך לנוער, הלל כהן ודביר חיים מרצבך/פלאש 90, אריה לייב אברמס

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ויו"ר הסוכנות היהודית בפועל, יעקב חגואל אמר כי מדינת ישראל ב-74 השנים לעצמאותה מקיימת את המחוייבות הנצחית לערבות הדדית, תוך הבטחת שלומו וביטחונו של העם. "עם ישראל לא זנח ארבעה עקרונות מרכזיים: תורת ישראל, התקווה והאמונה לשוב אל הארץ, כינונה של חברת מופת ברוח נביאי ישראל, וערבות הדדית בין כל יהודי ויהודי", ציין.

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון ברכה את הזוכים והמתמודדים שהצליחו להגיע למעמד. "הלימוד וההעמקה שלכם באוקיינוס החכמה של ספר הספרים, מעוררים השראה ומהווים מודל לבנות ובני נוער רבים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully