וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 יתומים ברגע: ההורים שנהרגו בתאונת הדרכים ליד קריית מלאכי

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 18:00

הותר לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתאונת הדרכים שבה התהפכה משאית ומחצה כמה כלי רכב. ציפי שמעוני, ממושב שדה עוזיהו, הותירה אחריה 10 ילדים, פנטנש אובנך, מקריית מלאכי הייתה אם לשמונה ומתניה איובי, אב לשלושה מאבן שמואל

בווידאו: זירת תאונת הדרכים סמוך לקריית מלאכי/צילום: דוברות המשטרה

שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אמש (שלישי) סמוך לקריית מלאכי הם ציפי שמעוני מהמושב שדה עוזיהו, שהותירה אחריה 10 ילדים, פנטנש אובנך מקריית מלאכי, אם לשמונה, ומתניה איובי, אב לשלושה מאבן שמואל. ששת הפצועים הנוספים עדיין מאושפזים בבתי החולים.

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר ספד לאונבך: "ביום כה עצוב ממילא - יום הזיכרון - התקדרו השמיים מעל המשפחה היקרה ושמונת היתומים. אנו מחבקים את המשפחה ברגעים קשים אלו. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

עו"ד רוית בן עמי עוז, שמייצגת את נהג המשאית מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה כי "מדובר בנהג ללא עבר תעבורתי, שנמצא במצב נפשי קשה בשל התוצאה הקשה של התאונה". לדבריה הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים שהובילו לתאונה. "הוא ומשפחתו ביקשו להביע צער עמוק על אובדן החיים בתאונה וביקשו למסור את תנחומיהם למשפחות", אמרה. מעצרו של הנהג הוארך עד ליום ראשון.

ציפי שמעוני. באדיבות המשפחה
מימין- ציפי שמעוני, יחד עם בעלה ועשרת ילדיה/באדיבות המשפחה
פנטנש אובנך נהרגה בתאונת דרכים סמוך לקריית מלאכי והותירה אחריה שמונה יתומים 04 במאי 2022. באדיבות המשפחה
"השמיים התקדרו". פנטנש אובנך/באדיבות המשפחה

התאונה אירעה אמש, כשמשאית התהפכה על כמה כלי רכב בכביש 3703, בין המושבים עזריקם לבאר טוביה, ליד קריית מלאכי.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והחלו להעניק לפצועים טיפול רפואי, בתומו נאלצו לקבוע את מותם של השלושה ופינו שישה פצועים לבתי החולים אסותא באשדוד וברזילי באשקלון: גבר כבן 60 במצב קשה, מורדם ומונשם, שלוש נשים כבנות 60 במצב בינוני ושני גברים כבני 20 במצב בינוני.

תאונה באשדוד 03.05.22. כבאות והצלה, אתר רשמי
זירת התאונה. היום/אתר רשמי, כבאות והצלה

על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס, 67 תאונות דרכים קטלניות שבהן נהרג לפחות אדם אחד אירעו בשנת 2021 במעורבות משאיות מעל 3.5 טון - עליה של 37% בהשוואה לשנת 2020. "משאיות מעורבות בתאונות דרכים קטלניות הרבה מעבר לחלקן במצבת כלי הרכב", מסרו. "מאפייני משאית גורמים לתאונות להיות קטלניות במיוחד. תמונת המצב בתחום הרכב הכבד היא עגומה ומעידה על כישלון גדול בהסדרת התחום לאורך שנים רבות וזאת למרות ועדות רבות שהתריעו על המצב הקשה. נהגים רבים נאלצים לנהוג שעות רבות ובעייפות רבה וחלקם נוהגים בכלי רכב לא תקינים שמהווים פצצות מתקתקות. הזנחת כלי הרכב הכבדים עולה בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully