וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית ליד קריית מלאכי: משאית התהפכה על מכוניות, 3 בני אדם נהרגו

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 19:07

המשאית התהפכה ומחצה כמה מכוניות שהיו באזור. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו במתן טיפול רפואי לפצועים בשטח, קבע את מותם של שלושה ופינה לבית החולים שישה פצועים בדרגות פציעה שונות. בוחני תאונות של אגף התנועה הגיעו לזירה על מנת לאסוף ממצאים

בווידאו: זירת תאונת הדרכים סמוך לקריית מלאכי/צילום: דוברות המשטרה
תאונה באשדוד 03.05.22. כבאות והצלה, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, כבאות והצלה

משאית התהפכה היום (שלישי) על כמה כלי רכב; שלושה בני אדם נהרגו ושישה נוספים נפצעו. תאונת הדרכים אירעה בכביש 3703, בין המושבים עזריקם לבאר טוביה, ליד קריית מלאכי.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והחלו להעניק לפצועים טיפול רפואי, בתומו נאלצו לקבוע את מותם של שלושה בני אדם בהם שתי נשים כבנות 40 וגבר כבן 30 ופינו שישה פצועים לבתי החולים אסותא באשדוד וברזילי באשקלון: גבר כבן 60 במצב קשה, מורדם ומונשם; שלוש נשים כבנות 60 במצב בינוני ושני גברים כבני 20 במצב בינוני. לאסותא באשדוד פונו ארבעה פצועים: אחד במצב קשה, אחד בינוני ושניים במצב קל.

כוח המשטרה הגיע גם הוא למקום, וחקירה נפתחה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש. בוחני תאונות של אגף התנועה הגיעו לזירה על מנת לאסוף ממצאים. הכביש נסגר לתנועה בין קריית מלאכי לבית עזרא. מהמשטרה נמסר כי "ציבור משתמשי הדרך מתבקש להשמע להנחיות השוטרים ולנסוע בדרכים אחרות".

תאונה באשדוד 03.05.22. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

חובשי מד"א, אוראל אסולין ומאיר אביבי, סיפרו כי המשאית התהפכה ותחתיה נלכדו כמה רכבים. "הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי", אמרו.

על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס, 67 תאונות דרכים קטלניות שבהן נהרג לפחות אדם אחד אירעו בשנת 2021 במעורבות משאיות מעל 3.5 טון - עליה של 37% בהשוואה לשנת 2020. "משאיות מעורבות בתאונות דרכים קטלניות הרבה מעבר לחלקן במצבת כלי הרכב", מסרו. "מאפייני משאית גורמים לתאונות להיות קטלניות במיוחד. תמונת המצב בתחום הרכב הכבד היא עגומה ומעידה על כישלון גדול בהסדרת התחום לאורך שנים רבות וזאת למרות ועדות רבות שהתריעו על המצב הקשה. נהגים רבים נאלצים לנהוג שעות רבות ובעייפות רבה וחלקם נוהגים בכלי רכב לא תקינים שמהווים פצצות מתקתקות. הזנחת כלי הרכב הכבדים עולה בחיי אדם".

במהלך הלילה, אישה כבת 40 נהרגה בתאונת דרכים בכביש 25, צפונית לצומת העולים, סמוך לבאר שבע. צוות מד"א קבע את מותה במקום, העניק טיפול רפואי לארבעה פצועים במצב בינוני: אישה כבת 40, אישה כבת 30, צעיר בן 26 וצעיר בן 18, ופינה אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully