וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן נהרג בגינת הכלבים ונקבר לצד אשתו; ליבי, עלי ורותם נותרו יתומים

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 23:34

ינקוביץ' בן 51 מקריית מוצקין נהרג לאחר שנפגע מרכב שסטה מנתיבו ופגע בגינה בה שיחק עם כלבו. הלווייתו נערכה ערב החג השני של פסח, שעות ספורות לאחר התאונה המחרידה. הוא הותיר אחריו שלושה יתומים. גיסתו: "לא התאוששנו מטרגדיה אחת ופקדה אותנו נוספת"

בווידאו: קברו של ערן ינקוביץ' שנהרג מפגיעת מכונית כשישב עם כלבו בפארק/צילום: יואב איתיאל

מאות בני אדם השתתפו בהלווייתו של ערן ינקוביץ', בן 51 מקריית מוצקין, שנהרג ביום חמישי מפגיעת רכב שעה שיצא עם כלב המשפחה לגינה ליד ביתם. ההלוויה נערכה בבית העלמין בתל רגב ערב החג השני של פסח, שעות ספורות לאחר התאונה המחרידה. ינקוביץ' נקבר לצד אשתו אורלי שמתה לפני שלוש שנים מסרטן. השניים הותירו אחריהם שלושה יתומים - ליבי בת 10, עילי בן 16 ורותם בת 21.

גיסתו דיקלה חזן סיפרה כי הוא היה "איש מילואים, קצין מוערך, איש עם חיוך ענק. לקח הכול בהומור, בנה בית לתפארת. הוא לקח את הכלב לסיבוב ורכב פשוט נכנס בו. זה היה צריך להיות טיול שגרתי וזה הסתיים באסון".

עוד הוסיפה כי המון אנשים באו להלוויה, מכל רחבי הארץ, שהסיפור נגע בהם. "טרגדיה אחרי טרגדיה. זה לא נתפס עדיין", אמרה. "שמענו את הבום וצרחה של אישה שהייתה בגינה. הצצתי החוצה וראיתי את האוטו של ערן חונה מול החלון. הרגשתי שקרה משהו רק לא ידעתי מה גודל האסון. התחלתי לצרוח. בעלי ירד ואני אחריו וכבר לא היה מה לעשות. זה היה כל כך מהיר".

ערן ינקוביץ' ובני משפחתו. באדיבות המשפחה
"המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה". משפחת ינקוביץ'/באדיבות המשפחה

אשתו של ינקוביץ' ילדה את ליבי, ביתם הקטנה, ואחר כך גילתה כי חלתה בסרטן. "היא הייתה לוחמת והתמודדה בסתר רוב התקופה בלי שהילדים ידעו. הם היו זוג דעתן, חכם ונאור. לא התאוששנו מטרגדיה אחת פקדה אותנו טרגדיה שנייה", ציינה.

הרכב שסטה מהכביש התהפך לאחר שפגע ברכב אחר בשדרות ירושלים בעיר. הוא פרץ את גדר גינת הכלבים ושם פגע בינקוביץ', שישב על הספסל אותה שעה עם כלבו ריקי. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו ופינה לבית החולים רמב"ם בחיפה את אימו של נהג הרכב, אישה כבת 50, כשהיא במצב בינוני. נהג הרכב נפצע קל וטופל במקום על ידי הצוות הרפואי.

שכנים שהגיעו למקום אספו את הכלב והשיבו אותו למשפחתו של ינקוביץ' והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

עוד בוואלה!

הותיר 3 יתומים: ערן ינקוביץ' נהרג לאחר שרכב פגע בו כשישב בגינה עם כלבו

לכתבה המלאה
ריו, הכלב של ערן ינקוביץ׳ בן ה-51 שנהרג מפגיעת רכב כשהיה בגינת הכלבים בקרית מוצקין 21.04.2022. באדיבות המשפחה
"שכנים אספו את הכלב והחזירו אותו למשפחה". ריו הכלב/באדיבות המשפחה

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר שהוזעקו לזירה סיפרו כי מדובר בתאונת דרכים קשה. "הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו", אמרו. עוד תיארו כי אישה נלכדה ברכב הפוגע, שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ היא פונתה לבית החולים במצב בינוני.

עיריית קריית מוצקין מסרה כי אתמול הקדישה את חגיגות המימונה לזכרו של ערן ינקוביץ', וכי "אלפים השתתפו עם המון שמחה מהולה בעצב". אל האירוע הגיעו ההרכב "הפרויקט של רביבו" והקדישו שיר לזכרו של ינקוביץ'. כמו כן, בתום המימונה הדליק ראש העיר נרות נשמה עם התושבים במקום האסון והבטיח להנציח את ינקוביץ' בדרך ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully