וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותיר 3 יתומים: ערן ינקוביץ' נהרג לאחר שרכב פגע בו כשישב בגינה עם כלבו

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 13:40

ינקוביץ', בן 51, התאלמן מאישתו לפני שלוש שנים לאחר שמתה מסרטן. הוא נפגע מרכב שסטה מנתיבו ונכנס לגינת הכלבים בקריית מוצקין, שם שיחק עם כלבו. נהג הרכב הפוגע נפצע קל ואימו שנסעה עימו פונתה לבי"ח במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

ערן ינקוביץ׳ בן ה-51 שנהרג מפגיעת רכב כשהיה בגינת הכלבים בקרית מוצקין 21.04.2022. באדיבות המשפחה
ינקוביץ' וילדיו/באדיבות המשפחה

ערן ינקוביץ', בן 51, נהרג היום (חמישי) לאחר שפגע בו רכב שסטה מנתיבו ונכנס לגינת הכלבים בה שהה בקריית מוצקין. ינקוביץ' התאלמן מאישתו שמתה לפני שלוש שנים מסרטן, והותיר אחריו שלושה ילדים יתומים. התאונה אירעה הבוקר, שעה שיצא ינקוביץ' עם כלב המשפחה לגינה ליד ביתם.

הרכב שסטה מהכביש התהפך לאחר שפגע ברכב אחר בשדרות ירושלים בעיר. הוא פרץ את גדר גינת הכלבים ושם פגע בינקוביץ', שישב על הספסל אותה שעה עם כלבו ריקי. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו ופינה לבית החולים רמב"ם בחיפה את אימו של נהג הרכב, אישה כבת 50, כשהיא במצב בינוני. נהג הרכב נפצע קל וטופל במקום על ידי הצוות הרפואי.

שכנים שהגיעו למקום אספו את הכלב והשיבו אותו למשפחתו של ינקוביץ'. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

ריו, הכלב של ערן ינקוביץ׳ בן ה-51 שנהרג מפגיעת רכב כשהיה בגינת הכלבים בקרית מוצקין 21.04.2022. באדיבות המשפחה
ריו, הכלב של ינקוביץ'/באדיבות המשפחה
זירת תאונת הדרכים בקריית מוצקין. 21 באפריל 2022. דוברות משטרת ישראל
"מדובר בתאונת דרכים קשה". זירת תאונת הדרכים בקריית מוצקין/דוברות משטרת ישראל

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר שהוזעקו לזירה סיפרו כי מדובר בתאונת דרכים קשה. "הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו", אמרו. עוד תיארו כי אישה נלכדה ברכב הפוגע, שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ היא פונתה לבית החולים במצב בינוני.

גיסתו דיקלה חזן סיפרה כי הוא היה "איש מילואים, קצין מוערך, איש עם חיוך ענק. לקח הכול בהומור, בנה בית לתפארת. הוא לקח את הכלב לסיבוב ורכב פשוט נכנס בו. זה היה צריך להיות טיול שגרתי".

תיעוד זירת התאונת בקריית מוצקין. 21 באפריל 2022. מד"א
"נדרס למוות כשהה בגינת כלבים". זירת התאונה בקריית מוצקין/מד"א

ביום שני גבר כבן 65 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 358 בין ממחלף לקיה לכיוון אשכולות, בצפון הנגב. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה קבע את מותו של הנהג, יובל אילת אוזן, לאחר שזה נלכד ברכב וחולץ ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה למקום, ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully