וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך צפירת יום הזיכרון: 4 תושבי לוד נעצרו בחשד לירי זיקוקים ותקיפת שוטרים

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 23:41

ב-20:00, בזמן שצפירת יום הזיכרון הושמעה ברחבי הארץ, זיקוקים נורו מבין הבתים בלוד. המשטרה הגיעה למקום, ולטענת השוטרים הם נתקלו בהתנגדות אלימה של התושבים ואף הותקפו על ידיהם. עם מעצר 4 החשודים איתרו השוטרים גם שרידי אמצעים פירוטכניים | תיעוד

בווידאו: בזמן צפירת יום הזיכרון: זיקוקים נורו בלוד/צילום: דוברות משטרה

המשטרה עצרה הערב (שלישי) ארבעה תושבי לוד, בחשד שירו זיקוקים במהלך צפירת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. לארבעה יוחסה גם תקיפת שוטרים - בזמן שאלו ביצעו פעולות אכיפה בעקבות ירי הזיקוקים.

האירוע התרחש בשעה 20:00, אז נשמעה בלוד, כמו גם בשאר חלקי הארץ, צפירת הזיכרון. בתיעוד מצלמות אבטחה בעיר נראים הזיקוקים שנורו מבין הבתים.

בזמן צפירת יום הזיכרון: זיקוקים נורו בלוד 03.05.22. משטרה, מערכת וואלה!
זיקוקים באמצע הצפירה. תיעוד מלוד/מערכת וואלה!, משטרה

שוטרי תחנת לוד ולוחמי מג"ב שיצאו למבצע אכיפה, בדגש על עבירות אמל"ח, הבחינו במתרחש. לטענת המשטרה, משכנכנסו השוטרים לאזור, נתקלו בהתנגדות אלימה של התושבים, לרבות תקיפת שוטרים. עם מעצרם של הארבעה, איתרו השוטרים גם שרידי אמצעים פירוטכניים.

במשטרה ציינו כי מהלך המעצר הינו חלק מ"פעילות ממוקדת הנגזרת מאסטרטגיה התקפית שמנהל מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם". מחר, בהתאם לצרכי החקירה, תבחן המשטרה את הבאתם של החשודים לדיון בהארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully