וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הראשון שתראו בתמונה הזאת יקבע האם אתם ביישנים?

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 0:03

הודות לטריק פסיכולוגי שימושי, משתמש הטיקטוק צ'ארלס מריוט טוען שהוא יכול לזהות האם אתם טיפוסים שקטים וביישנים או עקשנים ובטוחים בעצמם? הביטו בתמונה ותגלו גם אתם

מה הדבר הראשון שאתם רואין בתמונה הזו מגלה עליכם?/Charles Meriot

לאחרונה צצים ברשת מגוון מבחני אישיות קצרים שמתיימרים לחשוף את האופי האמיתי שלכם ממבט קצר בתמונות. הייתה לנו תמונה שחשפה לכאורה את התכונה החזקה ביותר באישיות שלכם ואחת אחרת שגילתה, גם לכאורה, איזה צד במוח שלכם חזק יותר? יש מי שהסכים עם השיטות ומצא אותן הגיוניות ואחרים שחשבו שהן שטויות במיץ. כעת אחת חדשה מסעירה את הרשת, כשנדמה שיותר צופים מפרגנים לה ומאמצים אותה מאשר קוטלים אותה.

זה פשוט: הדבר הראשון שתראו בתמונה הבאה יחשוף האם אתם שקטים וביישנים או בעלי בטחון ועקשנים?

כוכב הטיקטוק צ'ארלס מריוט, שחולק אשליות אופטיות ומבחני אישיות דומים בעמוד שלו, עורר דיון כשקבע שהדבר הראשון שתראו בתמונה יחשוף את האופי האמיתי שלכם. לפני שנעבור לפיענוחים, בחנו את עצמכם: מה הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה הזאת?

אשליה אופטית. TikTok/@charlesmeriot, צילום מסך
מה אתם רואים?/צילום מסך, TikTok/@charlesmeriot

מה ראיתם קודם?

תרנגולת
שפתיים
35794 משתתפים

לאחר שצ'ארלס נתן לצופים בסרטון שלו לבחון היטב את התמונה, הוא חשף את שתי האופציות הבולטות ביותר: תרנגולת או זוג שפתיים. מה אתם ראיתם קודם?

לדברי צ'ארלס, אם הבחנתם קודם כל בתנרגולת, אתם טיפוסים ביישנים ושקטים. הוא הוסיף: "אתם אוהבים תשומת לב רק כשאתם במצב הרוח הנכון לזה".

לעומת זאת, אם הבחנתם קודם בשפתיים, זה אומר שיש לכם ביטחון עצמי גבוה. הוא הסביר: "אם הבחנתם קודם כל בפה, זה אומר שאתם בטוחים בעצמכם, חזקים ועצמאיים". עם זאת, לדבריו, זה מגיע עם חיסרון: "אתם עלולים להיות קצת עקשנים ואגרסיביים כשדברים לא הולכים בדיוק בדרך שלכם".

צפו בהסבר המלא שלו:

התגובות היו חלוקות, אם כי בעיקר מפרגנות. "ראיתי את התרנגולת ועכשיו אני יודע בדיוק מה אני לא (בעל בטחון)", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "מדויק. אני אוהב לדבר ושמקשיבים לי - ואכן הבחנתי קודם בשפתיים".

אחרים ראו גם וגם, "ראיתי אישה אוכלת תרנגול", כתב אחר ואחר הוסיף: "אני לא יודע מה ראיתי קודם. שניהם הופיעו לי מול העיניים". אחרים נשבעים שהם מצליחים לראות רק את אחת האופציות: "אני עדיין מנסה לראות את התרנגול", כתב אחד בתגובות. אחרת העלתה אפשרות מעניינת: "חשבתי שהנקודה בלשון היא פירסינג".

כפי שציינו, היו כמה צופים שלא האמינו למבחן הזה. "אתה רק מבלבל אנשים", כתב אחד ואחר הוסיף: "איזה שטות. מה הקשר בין הדבר הראשון שקופץ לך לעין לאופי שלך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully