וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט מהיר בשתי התמונות האלו יחשוף המון על האישיות שלכם

18.3.2022 / 0:01

לפניכם שתי אשליות אופטיות שעשויות להעיד עליכם הרבה - והכל תלוי במה שאתם רואים בהן. בחנו את עצמכם וגלו מה הצד המפותח יותר במוח שלכם - הימני או השמאלי?

מה אתם רואים בתמונה הזו ומה זה אומר עליכם?/@itsme.fuzz/

צמד אשליות אופטיות מעורר דיון נרחב ברשתות החברתיות, לאחר שמשתמש הטיקטוק המכונה ItsMeFuzz שמפרסם לדבריו "עובדות שלא הייתם צריכים לדעת", טען שהן עשויות להעיד המון על המוח והאופי שלכם.

לדבריו, הדבר הראשון שתראו בתמונות האלו יקבע האם אתם בעלי מוח ימני או שמאלי, על כל משמעותיו. לפני שנסביר, בואו נבחן אתכם.

הביטו בתמונה הבאה: מה הדבר הראשון שאתם רואים?

אשליה אופטית: מה אתם רואים קודם?. tiktok.com/@itsme.fuzz, צילום מסך
אשליה אופטית: מה אתם רואים קודם?/צילום מסך, tiktok.com/@itsme.fuzz

מה הדבר הראשון שראיתם?

פנים של אישה
דמות מנגנת בסקסופון
107667 משתתפים

יש מי שרואה במבט ראשון פנים של אישה ואחרים שרואים דמות מנגנת בסקסופון. "אם ראיתם את האישה קודם, זה אומר שהצד הימני של המוח שלכם מפותח יותר מהצד השמאלי. כלומר אתם יותר יצירתיים ואמנותיים", הסביר משתמש הטיקטוק והוסיף כי אנשים בעלי מוח ימני נוטים גם להביע את עצמם טוב יותר מאחרים.

לעומת זאת, אם ראיתם קודם דמות מנגנת בסקסופון, זה אומר שהצד השמאלי של המוח שלכם מפותח יותר: "זה אומר שההיגיון הוא הצד החזק שלכם ואתם טובים יותר בחשיבה אנליטית", הוא הסביר.

ונעבור לתמונה השנייה:

הביטו בתמונה: מה הדבר הראשון שאתם רואים?

אשליה אופטית: מה אתם רואים קודם?. tiktok.com/@itsme.fuzz, צילום מסך
אשליה אופטית: מה אתם רואים קודם?/צילום מסך, tiktok.com/@itsme.fuzz

ומה הדבר הראשון שראיתם כאן?

עץ לבן
שני אנשים מביטים זה בזה
92183 משתתפים

יש מי שהדבר הראשון שהוא ראה בתמונה זה עץ לבן ואחרים שראו שני אנשים מביטים זה בזה - בחללים השחורים של התמונה. האשליה הזו חושפת היבטים מעמיקים יותר של הצד הדומיננטי במוח שלכם.

"אם ראיתם את העץ ראשון, זה אומר שיש לכם תשומת לב גבוהה מאוד לפרטים", הסביר, "אתם גם ממש טובים בקריאת מצבי רוח של אנשים". לעומת זאת, אם ראיתם שני פרצופים - יש לכם אישיות ידידותית ואמפטית. הוא הוסיף: "אתם הרבה יותר טובים בלשמור על רוגע ויודעים כיצד להתמודד עם אנשים גם אם הם עצבניים - ולהרגיע אותם".

הנה הסרטון שלו עם ההסבר המלא:

הוא מבסס את המסקנות שלו על הקשר בין שני חלקי המוח לאופי שלנו. המוח שלנו מחולק לשתי המיספרות (ובכל המיספרה יש 4 אונות) - ימנית ושמאלית. הההמיספרה הימנית מתקשרת יותר ליצירתיות לעומת השמאלית שמשפיעה על הסדר והארגון. כך למשל כשאדם מצייר, הההמיספרה הימנית שלו פעילה יותר ולעומת זאת כאשר יעשה חישובים מתמטיים, זו הההמיספרה השמאלית שתעבוד חזק. אם אתם עדיין לא בטוחים מהי הההמיספרה השולטת אצלכם - אתם מוזמנים לנסות את המבחן הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully