וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע קשה לאחר שנדרס על יד גנב רכב סמוך לשוהם

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 8:16

על פי החשד, נהג רכב גנוב ניסה לפרוץ מחסום משטרתי, ודרס את השוטר. החשוד, צעיר תושב לוד, נעצר הבוקר בתום מרדף של כמה שעות. מצבו של השוטר שנפגע, תושב חדרה בן 41, קשה אך יציב, ולא נשקפת סכנה לחייו

שוטר כבן 41 נפצע הלילה (ראשון) באורח קשה לאחר שנדרס על ידי רכב החשוד כגנוב בכביש 444, סמוך לשוהם. ככל הנראה, החשוד ניסה להימלט ממחסום משטרתי. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשוטר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפציעות בראש ובגפיים. בתום מצוד נעצר הבוקר חשוד במעשה, תושב לוד בן 29. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי.

השוטר הוא תושב חדרה, נשוי ואב לחמישה ילדים. מצבו הבוקר מוגדר קשה אך יציב, ולא נשקפת כרגע סכנה לחייו.

"כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים שוכב על הכביש בהכרה מעורפלת", סיפר פאראמדיק מד"א תומר גוסמן, "הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו תוך טיפול לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

שוטר נדרס על ידי גנב רכב סמוך לשוהם. 1 במאי 2022. איחוד הצלה
שוטר כבן 30 נפצע באורח קשה/איחוד הצלה

האירוע התפתח לאחר ששוטרים שסרקו אחרי רכב שנגנב מלוד ניסו לחסום את נתיב הבריחה של הנהג. על פי החשד, הנהג פרץ את אחד המחסומים ודרס את השוטר. שני שוטרי מג"ב שהיו שם ירו לעבר הרכב ופגעו בו, אך הוא נמלט.

בהמשך הלילה איתרו השוטרים את הרכב הגנוב במרחק של כ-300 מטרים מהתקרית, אחרי שהנהג נטש אותו ונמלט ברגל. לאחר סריקות, שכללו גם העלאת מסוק משטרתי לאוויר, אותר החשוד במעשה לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully