וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה ילדה טובה": אביה של אדל בת ה-3 שנספתה בשריפה בירושלים נפרד

עודכן לאחרונה: 29.4.2022 / 13:35

האש שפרצה אמש בקומה הרביעית במבנה מגורים גבתה את חייה של אדל כהן. תחילה היא הוגדרה כנעדרת ובתום שעות של חיפושים היא אותרה ללא רוח חיים. אביה ספד לה בהלווייתה שהתקיימה כמה שעות לאחר מציאת גופתה: "ידעה להתפלל על מה שצריך. התפללה על בניין המקדש בפסח"

בווידאו: חיפושים אחרי בת 4 שנעדרת בשריפה בירושלים/צילום: כבאות והצלה

אדל כהן בת ה-3 נספתה אמש (חמישי) בשריפה שפרצה בקומה רביעית במבנה ברחוב אברהם תלמוד בירושלים. אביה שמעון ספד לה בהלווייתה שהתקיימה כמה שעות לאחר מציאת גופתה. "היא הייתה ילדה טובה שידעה להתפלל על מה שצריך", אמר. "בפסח האחרון היינו יחד בכותל, והיא ניגשה והתפללה על בניין בית המקדש, מבלי שאף אחד אמר לה או ביקש".

בשריפה נפצעו אישה כבת 70 וילד בן 6 באורח קל והם פונו לבית החולים על ידי צוותי הצלה שהוזעקו למקום. בעקבות השריפה, גג המבנה קרס. בתחילה אדל הוגדרה כנעדרת ועלה חשש כי היא לכודה במקום. בתום שעות של חיפושים היא אותרה ללא רוח חיים. והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

שריפה בשכונת גאולה,ירושלים, 28 באפריל 2022. אריה לייב אברמס, פלאש 90
"הייתה ילדה טובה". זירת האירוע/פלאש 90, אריה לייב אברמס

המשטרה הוזעקה אף היא למקום לאחר קבלת דיווח במוקד על שריפה בבניין מגורים. "שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו לזירה, בה קרס גג המבנה ונגרם נזק רב למקום", מסרו. "לצערנו אותרה הילדה כשהיא ללא רוח חיים".

בתחילת השבוע שבעה בני אדם נפצעו בשריפה במבנה בן 4 קומות ברחוב גרינבוים בנתניה. צוותי רפואה שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים, בהם שניים באורח קשה, אחד במצב בינוני וארבעה במצב קל, ופינו אותם לבית החולים לניאדו שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully