וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולה שחורה עם מאות אלפי מעריצים הוכרזה כראשת עיר הגיהנום

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 0:42

לחתולה ג'ינקס יש יותר מ-700 אלף עוקבים בטיקטוק בזכות עינייה וכפות רגלייה הגדולות וכעת היא נבחרה לראשת עיר בשם גיהנום - ומתברר שהיא לא החתול היחיד שכיהן כראש עיר

החתולה שהייתה ראשת העיר של גיהנום/@bigfootjinx

חתולה שחורה עם קהל עוקבים בלתי נתפס ברשתות החברתיות הגיעה להישג מרשים כשהפכה לראשת עיר. החתולה ג'ינקס משכה קהל מעריצים עצום עקב המומים איתם נולדה - עיניים ענקיות וכפות רגליים גדולות שמקשות עליה ללכת. המראה יוצא הדופן שלה משך הרבה תשומת לב, בעיקר בטיקטוק - שם יש לה מעל 800 אלף עוקבים. כעת היא הצטרפה למסורת ארוכה ומפורסמת של חיות מחמד שהופכות לראשי ערים, אם כי עבור תושבי העיר גיהנום (כן, יש עיר כזאת), זו תהיה הפעם הראשונה שחתולה נבחרה לפקח עליהם.

החתולה הפופולרית החלה בתפקידה כראשת העיר גיהנום שבמישיגן, ארה"ב, ביום הראשון ה-24 באפריל בשעה 16:00 (22:00 שעון ישראל). לצערנו מאז היא הודחה מתפקידה, אבל לא בגלל משהו רע שעשתה - אלא כי על פי המסורת בעיירה, ראש העיר הנבחר ממלא את תפקידו למשך 24 שעות בלבד או עד חצות היום.

גיהנום היא עיירה שנמצאת כ-30 ק"מ צפונית-מערבית לאן ארבור, עם אוכלוסייה של כ-72 אנשים בלבד. העיירה מציעה לכל אחד את ההזדמנות להיות ראש עיר למשך יום או אפילו רק לשעה אחת. גם אתם יכולים להגיש מועמדות באתר הרשמי של העיר. מכל ראשי העיר המתחלפים בעיירה השכוחה הזאת, ג'ינקס היא החתולה הראשונה שקיבלה את התפקיד והיא גם ראשת העיר הפופולרית ביותר שהייתה לעיר הזאת, עם יותר מ-420 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד כ-250 אלף בטוויטר.

קבלו את ראשת העיר - החתולה ג'ינקס

בעליה, מיה, מצאה את החתולה ב-2018 בשדה מאחורי ביתה שבקליפורניה - כשהייתה רק בת שלושה שבועות. היא מיד אימצה אותה והשתיים הפכו בלתי נפרדות. לאורך השנים היא שמה לב שעינייה הולכות וגדלות, כמו גם כפות רגליה - מה שלא מאפשר לה ללכת כפי שצריך.

מיה הבינה מהר מאוד שיש לה את החתולה החמודה בעולם והחלה לפרסם תמונות וסרטונים שלה ברשתות החברתיות. סרטוני טיקטוק של ג'ינקס החלו לצבור מיליוני צפיות והביאו גם ליצור ושיווק של צעצועים רכים בדמותה.

@bigfootjinx AFTER MONTHS ITS FINALLY HERE!!! Get your own link in our bio!!! ??‍⬛❤️ @makeship #bigfootjinx #marketableplushie #plushie #makeship ♬ STOP USING MY SOUND - Joggy Dinglechalk! ??

ב-8 באפריל מיה שאלה ברשת האם חברתה הפרוותית הפופולרית תוכל להיות ראשת עיר במקום מסוים בארץ. באופן מפתיע אנשי הגיהנום יצרו קשר והודיעו לה על ההזדמנות המאוד ייחודית שלהם.

ג'ינקס היא החתולה הראשונה שכיהנה כראשת העיר גיהנום, אך היא מצטרפת לשורה ארוכה של ראשי ערים חתוליים ברחבי העולם - כולל סטאבס, חתול שהיה ראש עיריית טלקיטה באלסקה מ-1998 ועד מותו ב-2017.

חלק מהעיירות אינן מגבילות את ראשי הערים שלהן לבני אדם וחתולים בלבד: ראביט האש, קנטקי, בחרה בשורה ארוכה של כלבים לראשות העיר מאז 1998, כולל זה המכהן כיום, בולדוג צרפתי בשם וילבור. הטירוף לא עוצר שם. לפי העיתונות המקומית באותה תקופה, אבקת כפות רגליים מפיגת ריחות בשם Pulvapies נבחרה לראשות העיר פיקואזה, אקוודור, ב-1967.

הסיפור המלא על החתולה הפופולרית ביותר ברשת:

ההכרזה הרשמית של ג'ינקס כראשת עיר הועברה דרך עמוד ה-Twitch של החתולה ונצפתה על ידי מאות אלפי גולשים. עם זאת, לפי המסורת, ג'ינקס הודחה זמן קצר לאחר מכן וחזרה להיות חתולה מן המניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully