וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ביממה: וריאנט נוסף של הקורונה התגלה בנתב"ג

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 18:43

במסגרת הבדיקות לנוחתים בנתב"ג, התגלו שני מאומתים לזן נוסף בשם BA5 של הנגיף. כמו כן, התגלה מאומת לווריאנט BA4, לאחר שאתמול התגלו שלושה מקרים שלו. בתוך כך, במשרד הבריאות בוחנים את המשך הבדיקות בנתב"ג, אך בעקבות ריבוי במקרים קיים סיכוי שההחלטה על כך תידחה

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה, הפרופ' סלמאן זרקא/צילום: לע"מ

שלושה מאומתים לווריאנטים של קורונה מסוג BA5 ו-BA4 התגלו היום (שלישי) בבדיקות PCR והריצוף הגנטי הנעשות לנוסעים החוזרים לארץ בנתב"ג. זאת, לאחר שאתמול התגלו שלושה מקרים של וריאנט מזן BA4.

במשרד הבריאות בוחנים את המשך הבדיקות בנתב"ג לכל הנוחתים בישראל ושוקלים לבדוק באופן מדגמי בלבד. קיים סיכוי שריבוי הווריאנטים החדשים ידחו את ההחלטה.

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
עומסים בנתב"ג. דצמבר, 2021/אתר רשמי, פלאש 90

אתמול נמסר ממשרד הבריאות כי התגלו בשבוע האחרון שלושה מקרים של מוטציה חדשה של נגיף הקורונה. המאומתים, כולם נוסעים חוזרים בנתב"ג, שבו מדרום אפריקה, סינגפור ואיטליה, ונשאו את הוורינט BA4, המתפשט כעת בדרום אפריקה. הודעה זו נמסרת פחות מיומיים לאחר שבוטלה חובת עטיית המסיכות בחללים סגורים.

המקרים של הווריאנט החדש אובחנו בבדיקות ה-PCR והריצוף הגנטי שנעשות לנוסעים החוזרים לארץ בנתב"ג. ככל הנראה לא מדובר בווריאנט, שכמו האומיקרון, אינו קטלני אך מדבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully