וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקא: אם לא יגיע וריאנט חדש - ייתכן שבקרוב נתייחס לאומיקרון כמו אל שפעת

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 15:49

פרויקטור הקורונה אמר כי ישראל עברה "דבשת" בגל החמישי, והזהיר כי גל נוסף של תחלואה צפוי להגיע. עם זאת, הוסיף כי הוא מאמין שהקיץ הקרוב יהיה ללא חובת עטיית מסיכות במקום סגור

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה, הפרופ' סלמאן זרקא/צילום: לע"מ

פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא אמר היום (רביעי) כי ישראל נמצאת מאחורי "דבשת" בגל החמישי של הקורונה, אך הזהיר כי צפוי גל תחלואה נוסף. זרקא אמר את הדברים בתדריך לתקשורת וכחלק מהיערכות משרד הבריאות לחג הפסח ולמועדים שאחריו.

"עברנו עכשיו דבשת לגל חמישי, אך אנחנו מעריכים כי צפויה עוד דבשת באפריל", אמר זרקא. לדבריו, "גל שישי יבוא, אך נקווה שייקח יותר זמן עד שיגיע אלינו. לא צופה שנגיע למאות מאומתים, גם לא בעוד כמה חודשים, נשאר על אלפים הרבה זמן - יכול להיות שזה יהיה כרוני לאורך כל השנה".

זרקא הסביר כי האוכלוסייה בישראל לא מצליחה לפתח מוגנות עדר. "זה לא כמו אדמת או חצבת ויכולת התפתחות הווריאנטים מאוד גדולה - יותר מפעם בשנה שלא כמו בשפעת", אמר זרקא והדגיש: "אם לא יגיע וריאנט חדש, אני מעריך שבעוד כחודשיים נתקרב לרגע שבו נתייחס לאומיקרון כמו למחלת השפעת". הוא הסביר כי המצב ייקרא "נורמליזציה של הקורונה", ואז הגבלות חובות הבידוד למאומתים עשויות לרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully