וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן טוענת: עצרנו שלושה מרגלים של המוסד

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 23:54

בהצהרה שפרסמה סוכנות הידיעות החצי-רשמית פארס במדינה, לא פירטו את הלאום של המרגלים, אך הם מסרו כי הם נעצרו במחוז סיסטן-בלוצ'סטן שבדרום מזרח המדינה. במקביל, האקרים פרו-איראנים מעיראק טוענים כי הצליחו להפיל את אתר רשות שדות התעופה למשך כשעה

בווידאו: סרטון איראני על ראש המוסד/מערכת וואלה!

איראן עצרה שלושה מרגלים של המוסד - כך לפי דיווח שפרסמה הערב (רביעי) סוכנות הידיעות החצי-רשמית פארס. בדיווח, שהובא מפי שר המודיעין, לא פורט הלאום של המרגלים, אך מסרו כי הם נעצרו במחוז סיסטן-בלוצ'סטן שבדרום מזרח המדינה.

במקביל, האקרים פרו-איראנים מעיראק טוענים כי הצליחו להפיל את אתר רשות שדות התעופה למשך כשעה. זאת, לטענתם, נקמה על מותו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני. מרשות שדות התעופה נמסר כי "האתר חווה התקפה של ריבוי משתמשים. אין פגיעה או חדירה למערכות המבצעיות של רשות שדות התעופה".

פקיי תנועה בטהראן באיראן. 11 במאי 2021. AP
לא פירטו את הלאום של המרגלים. טהראן, מאי 2021/AP

התקיפה החלה כבר כשקבוצת התקיפה, המכונה ALtahrea, הפילה עשרות של אתרים ישראלים קטנים יותר - בהם אתר ערוץ 9. מדובר במתקפת DDoS (מניעת שירות) בשפה מקצועית, שנועדה להשבית מערכות מחשוב על ידי יצירת עומס חריג.

בתחילת השנה כתבי אישום הוגשו נגד חמישה אזרחים ישראלים בגין קשרים שקיימו עם גורמי מודיעין איראניים. הנאשמים, ארבע נשים וגבר תושבי בית שמש, כפר סבא חולון וירושלים, מואשמים בכך שמילאו אחר הוראות שמסר להם מפעיל מודיעין איראני, שיצר עימם קשר באמצעות הפייסבוק, וזאת על אף שחלקם ידעו או חשדו כי הוא פועל מטעם שלטונות איראן וגופי המודיעין שלה. בתמורה למידע שהעבירו הנאשמים למפעיל המודיעין, הם קיבלו כסף ומתנות ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully