וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן תתעמת עם ישראל בתקיפות "בכל פעם שתרגיש כי זה הכרחי"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 12:31

"בכל פעם שנזהה איום ציוני, נתעמת איתו בתקיפות, הם קטנים מדי מכדי להתעמת איתנו", אמר מפקד משמרות המהפכה. דו"ח חדש של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית: איראן מייצרת חלקים חדשים לצנטריפוגות בנתנז"

איראן תתעמת עם ישראל בתקיפות "בכל פעם שתרגיש כי זה הכרחי", אמר היום (חמישי) איסמאעיל קאאני, מפקד משמרות המהפכה, על פי דיווח של סוכנות הידיעות "נור ניוז".

במרץ, טהרן תקפה "בסיסים ישראליים סודיים", לטענתה, במהלך מתקפת טילים באירביל, בצפון עיראק. המתקפה היתה נקמה על תקיפה של חיל האוויר הישראלי שבה נהרגו שני קצינים איראנים.

"בכל פעם שנזהה איום ציוני, נתעמת איתו בתקיפות, הם קטנים מדי מכדי להתעמת איתנו", אמר קאאני, שמפקד על יחידה שאחראית על הפעילות הזרה של משמרות המהפכה.

קאאני התחייב גם לתמוך בכל קבוצה שנלחמת ב"משטר הציוני" והוסיף כי "הריסת המשטר הזה מתקדמת".

בתוך כך, בדו"ח חסוי של סוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (IAEA), שהגיע לידי רויטרס, נכתב כי איראן הקימה סדנה חדשה ומיוחדת במתקן הגרעיני נתנז לטובת ייצור חלקים בעבור צנטריפות מעשירות אורניום, זאת בעזרת מכונות שהועברו לנתנז ממתקן קראג' המקורי.

"ב-12 באפריל, הסוכנות השלימה את ההתקנה של מצלמות מעקב באתר זה והסירה את החותמות מהמכונות", נכתב בדו"ח החסוי שנשלח למדינות החברות בארגון ללא פירוט לגבי מיקום הפעילות בתוך מתקן נתנז.

"ב-13 באפריל 2022, איראן דיווחה לסוכנות שהמכונות יתחילו לפעול באותו יום", נכתב בדו"ח, בלי לומר האם הסוכנות אכן וידאה כי המכונות החלו לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully