וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הדיון על הכרזתו כפורש: ח"כ שיקלי במסמך נגד בנט ושקד

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 23:59

כשבועיים לאחר שבסיעת ימינה החליטו להכריז עליו כפורש, ח"כ עמיחי שיקלי שיגר מסמך לוועדת הכנסת שבו ציין 98 התחייבויות של חברי ימינה, בהם בנט ושקד, שלטענתו הופרו בהקמת הממשלה הנוכחית. המהלך של שיקלי מגיע כתגובה למסמך ובו נטען כי הצביע נגד עמדת המפלגה

בווידאו: ח"כ סילמן עוזבת את ביתה ברחובות ומסרבת לענות לשאלות עיתונאים/מערכת וואלה!

לקראת הדיון על הכרזתו כפורש, ח"כ עמיחי שיקלי שיגר הערב (רביעי) מסמך לוועדת הכנסת שבו ציין 98 התחייבויות של חברי מפלגת ימינה, ובראשם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד שלטענתו הופרו בהקמת הממשלה הנוכחית ובמהלך כהונתה.

שיקלי כתב במסמך התבטאויות של חברי המפלגה על הקמת ממשלת ימין, התחייבויות לא לשתף פעולה עם מפלגות שלבסוף ישבו איתן בממשלה ועוד. את המסמך גיבש ח"כ שיקלי במענה למסמך אחר שנשלח לוועדת הכנסת בבקשה להכריז עליו כפורש, שבו נטען כי עשרות פעמים הוא הצביע נגד עמדת המפלגה והממשלה, זאת בניסיון להוכיח כי הם הפורשים ולא הוא.

עמיחי שיקלי
 12 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
שיקלי/ראובן קסטרו

המסמך אותו שיגר שיקלי מגיע כשבועיים לאחר שבנט וחברי סיעת ימינה החליטו כי ח"כ עמיחי שיקלי יוכרז כפורש. המהלך נועד להעביר מסר לח"כ עידית סילמן, שפרשה מהוקאליציה, לפיו היא עשויה להיות הבאה בתור. הכרזה על פורש תגזור על שיקלי מגבלות בהתמודדות עתידית ותמנע ממנו להתמודד במסגרת אחת המפלגות הקיימות בבחירות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully