וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הוציא לסדי בן שטרית צו הרחקה מביתה של ד"ר אלרעי פרייס

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 8:59

השופט קיבל את בקשת ראש שירותי בריאות הציבור ואסר על בן שטרית ושניים נוספים להטרידה או ליצור עמה קשר. כמו כן, נאסר על בן שטרית להחזיק בנשק לאחר שהוא קרא נגדה קריאות בפתח ביתה בהן "סוכנת כאוס". במשטרה צפויים לזמן אותו לחקירה בהקדם

בווידאו: סדי בן שטרית במהלך מחאה נגד אלרעי פרייס/עריכה: אביעד בללי

בית משפט השלום בחיפה הוציא היום (שלישי) צו הרחקה נגד הפעיל סדי בן שטרית, האוסר עליו להתקרב לד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. השופט אחסאן כנעאן אוסר על בן שטרית, וכן על תושבי חיפה פנחס פיקר ויניב חביב, להתקרב למרחק של 400 מטר מבניין מגוריה בכרמל.

כמו כן, נאסר על השלושה "להפריע, להטריד, לאיים או לתקוף אותה או את בני משפחתה". נוסף על כך, נאסר עליהם ליצור עמה קשר בכל דרך שהיא. השופט גם אסר על בן שטרית להשתמש או להחזיק בנשק, וציין כי הודעה על כך תישלח לגורמי הביטחון השונים. את הצו הוציא השופט לבקשתה של אלרעי פרייס, במעמד צד אחד. בשבוע הבא יקיים דיון במעמד שני הצדדים. לוואלה! נודע כי במשטרת חיפה מתייחסים ברצינות רבה לתלונה, ומתכוונים לזמן כבר מחר את בן שטרית לחקירה.

אלרעי פרייס מחוץ לביתה 
במהלך תקיפה של הפעיל סדי בן שטרית. אתר רשמי, צילום מסך
"מארב שחיכה לי כשחזרתי עם הכלב". אלרעי פרייס/צילום מסך, אתר רשמי

אתמול בסביבות השעה 7:00, כששבה אלרעי פרייס לביתה מטיול עם הכלב, כבר עמד שם בן שטרית עם מגפון וקרא קריאות נגדה תוך ששוב כינה אותה "סוכנת כאוס" והפעם ישירות מולה. היא ניסתה שלא להישיר אליו מבט וחמקה לבית תוך שהתעלמה ממנו. שכן שיצא מהבניין דווקא לא, וספק נגע כהרף עין במבושיו של בן שטרית תוך שהוא חולף על פניו.

בן שטרית גידף אותו ובעקבות האירוע פרסם בטוויטר סרטון המתעד את המפגשים, תחת הכותרת "הבוקר פגשתי את סוכנת הכאוס שרון אלרואי פרייס וגם שכן מזדרגג". בעלה, מאיר פרייס, פרסם ציוץ משלו, שבו כתב "לארבעת הפחדנים עם המגפון שארבו והתנפלו היום בבוקר על אישה שטיילה עם כלבה, אתם חלאות, עלובי נפש".

מסיבת עיתונאים בנושא הצעדים להתמודדות עם גל התחלואה 05 בינואר 2022. משרד הבריאות, ראובן קסטרו
שרון אלרעי פרייס במסיבת עיתונאים בנושא הצעדים להתמודדות עם גל התחלואה/ראובן קסטרו, משרד הבריאות

אלרעי פרייס הגישה תלונה נגד בן שטרית ועמיתיו במשטרת חיפה, ככל הידוע לראשונה, ובמקביל בקשה לבית המשפט השלום בעיר להרחקתו ממנה. "בשנה האחרונה אני מוטרדת באופן חוזר בהפגנות ליד הבית וברשתות החברתיות, כולל איומים פיזיים כיצד יש לחסל אותי", מסרה.

על האירוע אתמול סיפרה כי "היה ממש מארב שחיכה לי כשחזרתי עם הכלב מטיול בוקר. "ארבעה גברים, ששלושה מהם זוהו על ידי המשטרה, עמדו בכניסה לבית, אחד מהם עם מגפון, דיברו ישירות אליי באופן מאיים, כולל גינויי גנאי, נאצות והטחת האשמות ועמדו באופן שאני חייבת פיזית לעבור דרכם כדי להיכנס הביתה. כאמור לאחר האירוע התרברבו שאני חלאת אדם ולא ייתנו לי מנוחה, פרסמו את כתובת המגורים ואת העובדה שאני ללא מאבטח", אמרה.

"מדובר במתנגדי חיסונים התוקפים אותי כבר יותר משנה, אולם כעת ברור שגם ללא קשר להנחיות הניתנות במדינה למיגור המגפה הם שמו להם ליעד להתעמר באופן מאיים ולהעלות דרגה באיומים עליי", הוסיפה, "גם במהלך חג כשמשפחתי, לרבות ילדיי, בבית ואיני יכולה לצאת איתם אל מול המארב המחכה ממש בפתח הדלת".

היא ציינה כי אינה נבחרת ציבור אלא עובדת ציבור וכי עד לאחרונה נדרשה לאבטחה צמודה עקב דרגת איום מקסימלית על חייה וחיי בני משפחתה. "מתנגדי החיסונים עירבו גם את ילדיי בהכפשות, נאצות ושקרים. לטענתה, "לא ייתכן שעקב הטרדה מאיימת מצד גורמים המוכרים למשטרה שכוונתם להתעמר בעובדת ציבור אצטרך לחזור להיות עם אבטחה ואדאג לשלומי ושלום ילדיי ומשפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully