וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירת טוענת: בעל הדירה שלח את המאהבת שלו להטריד אותי כדי שאעזוב ואשלם פיצויים

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 11:07

כמה חודשים לאחר ששכרה דירה במרכז, החלה שרון לחוות הטרדות שכללו שפיכת שמן וקפה ליד הדלת וריסוס כתובת נאצה. לאחר שגילתה את זהות המטרידה בעזרת מצלמות שהתקינה, הופתעה לגלות את הקשר שלה לבנה של בעלת הדירה. "פחדתי לצאת, שכנים חשבו שאני מעורבבת עם עבריינים"

בווידאו:תיעוד ההטרדות שחוותה משכירת דירה במרכז הארץ/מערכת וואלה!

תביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב נגד בעלת דירה, בנה והמאהבת שלו, בגין נזקים שגרמו לשוכרת דירה במרכז הארץ. שרון (שם בדוי), שוכרת הדירה ואם חד-הורית, החלה לחוות אירועים מוזרים כמה חודשים מאז נכנסה לדירה, בגינם הגישה את התלונה.

לדברי שרון, מדי יום היא גילתה שאריות קפה שנשפך ליד דלת הכניסה לביתה. תחילה היא סברה כי מדובר בטעות בתום לב של אחד השכנים ועדכנה בנושא את בעלת הדירה ובנה - המשמש מנהל הנכס מטעמה. אלו השיבו לה כי אינם יודעים במה מדובר וכי עליה לפנות למשטרה. בהישנות המקרה, התקינה שרון מצלמות אבטחה בכניסה לדירתה ושכרה את שירותיהם של חוקרים פרטיים.

במקרה נוסף המתארת שרון, רוססה כתובת גרפיטי בכניסה לבניין, בה מופיע שמה לצד קללה. במקרה אחר נראתה אישה כשהיא שופכת שמן מסביב לדלת הכניסה לדירה ובגרם המדרגות הצמוד.

תיעוד ההטרדות שחוותה משכירת דירה במרכז הארץ 17.04.22. ללא, מערכת וואלה!
"חשבו שאני מעורבת עם עבריינים". תיעוד ממצלמת האבטחה שהתקינה שרון/מערכת וואלה!, ללא

"הבת שלי הייתה עלולה לפתוח את הדלת ולהחליק על השמן. פחדתי לצאת מהבית. הייתי שבורה. הייתה שמועה בקרב השכנים שאני חייבת כספים לעבריינים ומעורבבת עם עבריינים", סיפרה שרון.

בנה של בעלת הדירה פנה לשרון ואמר כי שכנים מתלוננים על הנזק הנעשה בידי המטריד וכי עליה לפתור את העניין. בהקלטה קולית ששלח לשרון טוען הבן כי "שכנים מתקשרים אליי, שולחים לי צילומי מסך, שככל הנראה יש לך מטריד שבא ועושה נזק גם בכניסה לדירה, גם בתיבת דואר, וברכוש המשותף בבניין. אני מבקש ממך שתטפלי בזה ותסדרי את זה. מתקשרים אליי וצועקים אז תטפלי בזה ותראי איך את פותרת את זה. אני לא רוצה לקבל יותר טלפונים כאלה. זה לא נעים. תעדכני אותי שהכול הסתדר בבקשה".

לאחר מכן, החוקרים הפרטיים ששכרה שרון הצליחו לאתר את זהותה של האישה המטרידה ושרון הגישה תלונה במשטרה. לאחר בדיקה, הסתבר כי המטרידה היא המאהבת של בנה של בעלת הדירה, שהתלונן אף הוא בעצמו בעבר נגדה. בשיחה עם חוקרת משטרה, ביקש הבן שלא לספר לשרון כי המטרידה היא המאהבת שלו, לדבריו "הדיירת לא צריכה לדעת את זה. היא צריכה לקחת אחריות כי היא גרה שם. אני מבקש בקשה כדי לא לפגוע לי בפרנסה. זה גם לא אינטרס שלכם שהיא תשמע את השיחה הזו".

תיעוד ההטרדות שחוותה משכירת דירה במרכז הארץ 17.04.22. ללא, מערכת וואלה!
"תביעה הוגשה לבית המשפט". שמן וקפה בכניסה לבית/מערכת וואלה!, ללא

לאחר שהפרטים נודעו לשוכרת, היא הגישה תביעה נגד בעלת הדירה, בנה והמאהבת שלו בגין הנזקים שנגרמו לה, לטענתה, וההוצאות בהן נאלצה לשאת כתוצאה מהמעשים. התביעה מתבררת בימים אלו בבית המשפט.

בשיחה עם וואלה! שרון אומרת שהיא לא מאשימה את המאהבת שעשתה את המעשים המטרידים. היא סבורה שאותה בחורה הושפעה במידה מסוימת מהמשכיר, קיבלה ממנו את הפרטים שלה, ונשלחה מטעמו על מנת שתעזוב את הדירה ותשלם את הפיצויים. לטענתה, לאחר עזיבתה את הדירה, היא ראתה פוסט שהעלתה הבחורה המטרידה, בו היא מפרסמת את אותה דירה להשכרה.

לטענת שרון, בנה של בעלת הדירה איים עליה שיפקיד את צ'ק הביטחון שהפקידה אצלו לאחר שמיהרה לעזוב את הדירה בעקבות ההטרדות. כמו כן, נשלח אליה מכתב מעורך דין בגין הפרת חוזה. זאת, נוסף על התעקשותו וניסיונותיו של הבן להסתיר משרון את זהות המטרידה - אותה אישה שהיא בעצם המאהבת שלו.

ממשרד עו"ד חסון פרץ המייצג את השוכרת נמסר: "לצערנו, בשוק הדיור של ימינו אנו נתקלים לא פעם במקרים של סכסוכים, בין שכנים או מול בעלי דירות מסיבות כאלו ואחרות. במקרה הנוכחי מדובר בסיפור מקומם במיוחד נוכח העובדה שהפרטים היו ידועים לבעלי הדירה אך אלו בחרו להסתיר אותם במודע מהלקוחה שלנו, גרמו לה להוצאות מיותרות והעמידו אותה בסיכון, בטענה שאין הם יודעים איך ועל ידי מי נגרמו המעשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully