וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדם שעורר את חשדם של מאבטחים בחדרה נמלט והותיר אחריו סכין גדולה

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 21:43

סריקות נרחבות מתקיימות במקום, כמו גם מסוק שחג באוויר ונוכחות מוגברת של שוטרים. בעלי עסקים ברחוב רוטשילד טוענים כי שוטרים הנחו אותם לסגור העסקים ולא לצאת. "ראיתי כמות די חריגה של שוטרים רצים ברחוב. אני ממש רועדת", סיפרה בעלת עסק בעיר

בווידאו: סריקות בחדרה אחרי חשוד שנמלט מאבטחים בקניון/צילום: שלומי גבאי, שמואל יעקב ידיעות מהשטח

אדם חשוד תושאל על ידי מאבטחי קניון עופר לב חדרה לפשר זהותו ומעשיו, אז פתח בריצה ונמלט. במקום שישב נמצאה סכין. סריקות נרחבות מתקיימות במקום, כמו גם מסוק שחג באוויר ונוכחות מוגברת של שוטרים. בעלי עסקים ברחוב רוטשילד טוענים כי שוטרים הנחו אותם לסגור העסקים ולא לצאת.

האירוע החל כשסמוך לשעה 19:35 הבחין מאבטח המוצב בכניסה הראשית לקניון עופר לב חדרה ברחוב רוטשילד באדם חשוד שישב במרחק של 20 מטר מהכניסה. המאבטח ניסה ליצור קשר עם החשוד ואז זה קם ממקומו והחל ללכת. אישה שחלפה במקום בו ישב הבחינה בסכין מטבח מונחת על אותה עדנית ודיווחה על כך למאבטח שהזעיק את קב"ט הקניון והמשטרה.

החשוד צעד על רחוב רוטשילד לדרום לכיוון השוק העירוני אולם קשר העין איתו אבד. עשרות שוטרים גלויים וסמויים בסיוע כוחות מג"ב ,יס"מ ויחידת האופנוענים מבצעים סריקות ואוספים מצלמות אבטחה מבתי עסק בכדי ללמוד את תיאורו של החשוד ואת מסלול הליכתו.

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכין גדולה נמצאה במקום/אדריאן הרבשטיין

בעלת עסק בחדרה סיפרה לוואלה! כי "ראיתי כמות די חריגה של שוטרים רצים ברחוב וניידות שנוסעות נגד כיוון התנועה. הסתגרתי בחנות ואחרי זמן קצר הגיע שוטר ואמר לי לא לצאת החוצה. זה מחזה ממש מפחיד אני ממש רועדת".

בסוף חודש מרץ שני בני אדם נרצחו וחמישה נוספים נפצעו בפיגוע ירי שבוצע בידי שני מחבלים ברחוב הרברט סמואל בחדרה. בין הנפגעים שלושה שוטרים. כוח מסתערבים שהיה במקום נטרל את המחבלים, תושבי אום אל-פחם, בתום קרב יריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully