וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט משיב לנתניהו: "במשמרת שלך העברת מזוודות דולרים לחמאס"

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 10:52

בתגובה לקריאה של ראש הממשלה לשעבר "להקים ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל", בנט האשים: "נכשלת מול חמאס". הוא תקף את נתניהו ואמר כי מורשתו היא "רקטות חמאס על ירושלים, לינצ'ים בעכו ובלוד, ישראל בלהבות"

תקיפת חיל האוויר ברצועת עזה/דובר צה"ל

‏ראש הממשלה נפתלי בנט תקף היום (שלישי) את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. "במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13 אלף רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45 אלף דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700", טען בציוץ בטוויטר. "ואתה - העברת מזוודות דולרים לחמאס".

בנט הוסיף כי מורשתו של נתניהו היא "רקטות חמאס על ירושלים, לינצ'ים בעכו ובלוד, ישראל בלהבות". "נכשלת מול חמאס, אנחנו מתקנים", סיכם.

הליכוד, מנגד, הגיב לראש הממשלה וטען כי "השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע 'שומר החומות' שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל. כשאתה מצייץ על 'המשמרת של נתניהו' אתה שוכח שבתקופה הזאת את היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך, תתחיל לארוז", קרא.

בנט, נתניהו. נועם מושקוביץ, פלאש 90
"חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה", "נכשלת מול חמאס". בנט ונתניהו/פלאש 90, נועם מושקוביץ

בנט השיב לנתניהו בתגובה לציוץ בטוויטר בו כתב: "‏חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל" וצירף סרטון של דיווח על הירי מעזה אתמול.

אמש זוהה שיגור משטח רצועת עזה לעבר העוטף - כיפת ברזל יירטה את הרקטה. לא דווח על נפגעים. בעקבות הירי, התרעת צבע אדום נשמעה בכיסופים ובעין השלושה, אחרי יותר מארבעה חודשים בהם לא בוצע ירי מרצועת עזה. במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו עמדות של חמאס ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully