וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין שוחח עם אבו מאזן על המלחמה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 15:44

בהודעת הקרמלין נמסר כי נשיא רוסיה שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית על המלחמה באוקראינה ועל השפעת ההתנחלויות במזרח התיכון על ההסלמה בגדה המערבית ובמזרח ירושלים. ביום שישי רוסיה האשימה את ישראל בכך שהיא "מנצלת את המלחמה באוקראינה כדי להסיט את תשומת הלב מהכיבוש"

בווידאו: לפיד מגנה את ההתקפה הרוסית על אוקראינה/צילום: לע"מ

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח היום (שני) עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן על המלחמה באוקראינה - כך נמסר מהקרמלין. עוד צוין כי המנהיגים שוחחו על "השפעת ההתנחלויות במזרח התיכון על ההסלמה בגדה המערבית ובמזרח ירושלים".

ביום שישי משרד החוץ הרוסי האשים את ישראל בניסיון לנצל את המלחמה באוקראינה כדי להסיט את תשומת הלב מהכיבוש הישראלי בגדה המערבית ומהמצור הישראלי על עזה. בהודעת משרד החוץ במוסקבה הודגש כי דבריו של שר החוץ יאיר לפיד לאחר ההצבעה באו"ם היו "מתקפה אנטי-רוסית" וכי רוסיה מצרה על הדברים ודוחה אותם. לפיד האשים את רוסיה בביצוע פשעי מלחמה באוקראינה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. AP
עוד מתווך בדרך? פוטין ואבו מאזן/AP

"יש ניסיון ציני לנצל את המצב סביב אוקראינה כדי להסיט את תשומת הלב של הקהילה הבינלאומית מאחד הסכסוכים הבלתי פתורים הממושכים ביותר - הסכסוך הישראלי-פלסטיני", נמסר בהודעת משרד החוץ הרוסי.

משרד החוץ הרוסי הוסיף כי ממשלת ישראל ממשיכה "בכיבוש הבלתי חוקי ובסיפוח הזוחל של השטחים הפלסטיניים" וכי למעלה מ-2.5 מיליון פלסטינים בגדה המערבית חיים במובלעות מפוזרות ומנותקות מהעולם החיצון. "רצועת עזה הפכה בעצם לכלא פתוח ששני מיליון תושביו נאלצו לשרוד כמעט 14 שנים בתנאי המצור הימי, האווירי והיבשתי שהטילה ישראל", נמסר בהודעה הרוסית. עוד נמסר בהודעה כי מדינות המערב וארה"ב "מסכימות בשתיקה" להמשך הכיבוש הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully