וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד הלוחמים שעצרו את מחבל דאעש משחזרים: "היה נקי ומסודר יחסית לשב"ח"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 21:28

וסים אסעיד שנתפס ליד מחסום חיזמא סיפר לסטס קובלסקי ואמיר ג'ואמיס לוחמי מג"ב שהגיעו לבדוק אותו, שהוא קפץ מעל הגדר ו"בא לחפש עבודה". זאת, לאחר שעורר את חשדם כשהתהלך בכביש. "לפי ההתרשמות שלנו הוא היה עייף וכנראה הלך הרבה ברגל", סיפרו

בווידאו: סריקות בחדרה אחרי חשוד שנמלט מאבטחים בקניון/צילום: שלומי גבאי, שמואל יעקב ידיעות מהשטח

סטס קובלסקי מפקד פלוגה במג"ב ואמיר ג'ואמיס לוחם במג"ב שלכדו את המחבל מירושלים בעת שהיה בדרכו מהשטחים לירושלים מספרים הערב (חמישי) לוואלה! על רגעי לכידתו.

קובלסקי סיפר כי "במהלך נסיעה שגרתית בשעות הבוקר ממחסום חיזמא בדרכי להחליף את אמיר שסיים משמרת, אמיר מצביע לעבר התחנה ואומר לי: 'תראה, יש שם בחור שמתחיל לעבור את הכביש'. אנחנו עושים סיבוב וחוסמים את אותו בחור. מתחילים לתשאל אותו, ואנחנו מבינים שהוא מחברון ושאין עליו תעודה והוא שב"ח. הוא טען שהוא קפץ מעל הגדר. בחיפוש עליו אנחנו מאתרים את הסכין ועוד כלי תקיפה שונים. בשלב הזה אמיר מכריז עליו כמחבל ואנחנו אוזקים אותו".

אמיר ג׳ואמיס, רס״ל. דוברות משטרת ישראל
ג׳ואמיס/דוברות משטרת ישראל
סטס קובלסקי. דוברות משטרת ישראל
"המחבל לא הספיק להתנגד". קובלסקי/דוברות משטרת ישראל

"לפי ההתרשמות שלנו הוא היה עייף וכנראה הלך הרבה ברגל, הוא לא מספיק להתנגד", סיפר קובלסקי. "ובכל תזוזה מאיימת מצידו הוא יכל לחטוף כדור. אנחנו תופסים פה המון מחבלים והמון שב"חים".

"זה ממלא אותי בגאווה אותי והלוחמים וניתן ללמוד שכל אדם שמעורר חשד צריך לבדוק והנה פה תפסנו מחבל. יחסית לשב"ח הוא היה נקי ומסודר. היה לו סכומי כסף בשטרות של 200 וגם זה שלא היה לו תעודת זהות וטלפון זה היה ממש חשוד. הוא טען שהוא בא לחפש עבודה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully