וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מתנצלים בפני משפחת הזוג כדורי: "שום סליחה לא תכפר על התקופה הזאת"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 17:45

מיד לאחר הרצח ב-2019 נעצרו קרובי משפחה בחשד למעורבות ברצח. היום, עם היוודע על דבר זהות המחבל, נציגי המשטרה ביקשו את סליחת המשפחה. "הלב שלי מתפוצץ, חושבת רק על ההורים שלי", סיפרה בתם. במקביל, בשכונת ארנונה משחררים אנחת רווחה לאחר תפיסת המחבל

פוענח רצח בני הזוג כדורי: מחבל דאעש הסתנן לדירתם ורצח את השניים בדקירות סכין/צילום: דוברות המשטרה

נציגי המשטרה התנצלו היום (חמישי) בפני משפחת הזוג כדורי, עם היוודע על זהות המחבל שרצח את יהודה ותמר בשנת 2019. זאת, לאחר שמיד לאחר המקרה, בין העצורים בפרשה נמנו גם קרובי משפחה של הזוג כדורי, וגם לאחר שחרורם ריחפה מעליהם עננה כבדה.

"הרגשות מאוד קשים" מתאר עו"ד שי לוי המייצג במשותף עם עו"ד גיא מימון את קרובי המשפחה. "היה בכי. שיחה מאוד קשה, הכול צף בחזרה. שלוש שנים הם הולכים וחשים נרדפים, הם לא הבינו למה הם נעצרו ועוד בתוך האבל הקשה שעבר עליהם. מצד שני יש תחושת הקלה שנתפס הרוצח. שום סליחה לא תכפר על התקופה הלא פשוטה שהם חוו, אבל המשטרה התנצלה בפניהם".

בתם של הזוג כדורי אמרה: "אנחנו מבקשים לעכל את האבל שלנו, כל הגוף רועד לי. הלב שלי מתפוצץ וכרגע חושבת רק על ההורים שלי".

וסים אסעיד, עצור בחשד לרצח יהודה ותמר כדורי ולרצח איוון טרנובסקי בירושלים. דוברות משטרת ישראל
וסים אסעיד, העצור בחשד לרצח הזוג כדורי ואיוון טרנובסקי בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בני משפחת הזוג כדורי עודכנו בשבוע האחרון כי חלה התפתחות בחקירת הרצח של הוריהם בשנת 2019. הבוקר בשיחה עם נציגי ימ"ר ירושלים הם שמעו לראשונה את שהתרחש בדירה בלילה. "שיחה לא פשוטה".

בשכונת ארנונה הפסטורלית הסמוכה לארמון הנציב משחררים אנחת רווחה עם חשיפתו זהות המחבל שרצח את איוון טרנובסקי. "נרגעתי לשמוע שלא מדובר בחוליית דאעש שמתסתובבת בשכונה אלא מפגע בודד", אומרת אחת מהשכנות בבניין בו אירע הרצח ומשחזרת את רגעי האימה בליל הפיגוע. "איש בא בחוץ בום בום", תיאר בפניה אחד הנדקרים בדירה בעודו מדמם. "נכנסתי לדירה וראיתי דם ניגר לכל עבר. המחבל נכנס לבניין ועבר דלת דלת עד שנתקל באחת שהייתה פתוחה, שאלתי אותם למה ישנתם עם דלת פתוחה, הוא אמר לי 'ישנו פה ארבע שנים עם דלת פתוחה', הוא חשב שבישראל בטוח. ואז הגיעו לפה מז"פ בהתחלה, כי חשבו שזה קטטה ביניהם ורק אחר כך שב"כ נכנס לתמונה".

"כשהם שוחררו הם נכנסו אחד אחד לדירה, שאלתי את השוטר מה קורה וזה השיב לי 'הם בסדר, הם בסדר'... זמן קצר לאחר מכן ראיתי אותם אורזים מזוודות ועוזבים את הדירה, הם אמרו שהם עוזבים את הארץ לעבודה בהולנד".

זירת הרצח בירושלים, 21 במרץ, 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בשכונת ארנונה. בחודש שעבר/דוברות משטרת ישראל

עו"ד גבי טרונישוילי שייצג את אחד הדיירים בבית בארנונה אמר: "מרשי היה בעצמו קורבן לנסיון רצח באירוע המזעזע הזה, ואלמלא הפינוי המהיר שלו לבית החולים גם הוא היה מאבד את חייו. המחבל דקר אותו, בעודו ישן במיטתו, מספר דקירות ואף שיסף את גרונו. בתחילה הוא נחקר כחשוד ברצח, ולמרות מצבו הקשה, הוא מסר גרסה מיד לאחר שיצא מחדר הניתוח והצליח לדבר. גרסתו תאמה את המצב בזירה, מה שהוביל לשחרורו המהיר ולמסקנה כי הרוצח מסתובב חופשי. מרשי והמנוח עבדו יחד והם אף חלקו את אותו החדר בדירה שאליה נכנס המחבל. שמחתי לשמוע שהפרשיות הקשות פוענחו, ואני מקווה שהדבר יקל ולו במעט מכאבם של המשפחות ומהסבל שמרשי חווה".

איוון טרנובסקי, בן 20, שעבד כפועל בניין, תכנן להתחתן עם בת זוגו המתגוררת בחו"ל. שותפו לחדר, בן 40 שנעצר בחשד למעורבות ברצח ושוחרר כעבור יומיים נדקר אף הוא במיטתו. זאת, לאחר שהמחבל ניסה לשסף לו את הגרון ודקר אותו בחזה העליון. הוא סיפר כי הוא ישן בלילה במיטה והתעורר מהדקירות, הוא זיהה דמות רצה מהחדר והחל לדלוק אחריו, אך זה נמלט מהבית דרך דלת הכניסה. במסדרון הוא רואה את חברו מפרפר למוות על רצפת המסדרון. בחקירתו הכחיש מיד את המיוחס לו והציג בפני החוקרים את השתלשלות האירוע.

שאר השותפים שנעצרו ושוחררו אף הם כעבור יומיים ישנו באותה עת במיטתם. דלת הדירה כך עולה הייתה פתוחה לרווחה והמחבל נכנס באין מפריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully