וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר בטרגדיה": חבריו של קן בן מוחא שנורה בשוגג באשקלון על ידי מח"ט בנימין סופדים לו

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 18:27

קן בן מוחא נחשד בתחילה שניסה לבצע פיגוע לאחר שחטף נשק מחיילת בטרמפיאדה באשקלון, ונורה למוות בידי מח"ט בנימין. חבריו מספרים שהיה אדם שעזר לכל הסובבים אותו, והיה על הרצף האוטיסטי. "אנשים לא מבינים איך צריך לדבר איתו, מי שהכיר את קן הכיר את האיש הכי טוב שיש"

בווידאו: ניסיון חטיפת נשק סמוך לבת הדר/צילום: חדשות ביטחון שדה, דניאל אברגל

חבריו של קן בן מוחא, שנורה למוות בשוגג באשקלון, עדיין לא מעכלים את הבשורה המרה על מות חברם. מוחא ניסה לחטוף נשק מחיילת בטרמפיאדה בצומת בדרום העיר, ונורה למוות על ידי מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, שעבר במקום במקרה. "הוא היה האיש הכי טוב שהכרנו", סיפרו.

"מדובר בטרגדיה", סיפרה חברתו לינוי דדון. לדבריה, קן היה על הרצף האוטיסטי, בתפקוד גבוה. "מה שהיה קשה לנו היה שאנשים לא מבינים איך צריך לדבר עם אנשים כאלה ואיך לקבל את השונה. הכרתי את קן בעמותה שדואגת לנזקקים. הוא היה הבן אדם הכי טהור שהכרתי. תמיד היה שם בשבילי, תמיד היה שומר עלינו. כששמעתי על המקרה לא האמנתי שזה יכול לקרות לו".

קן בן מוחא. באדיבות המשפחה
"מדובר בטרגדיה". קן בן מוחא/באדיבות המשפחה

גם קובי, חברו של קן, תיאר אדם טוב. "הוא היה איש של חסד, היה חבר אמיתי", סיפר. "תמיד הוא דאג לכולם, רצה לעשות רק טוב . הוא היה מרבה בפעילויות של חסד ונתינה. כששמע על מישהו שזקוק לעזרה, הוא היה שם אפילו מבלי להכיר אותם". הוא המשיך, "קן לא היה כמו כל החברה, הוא היה המיוחד שבינונו והטוב שבינונו, מי שיודע לקבל את השונה וזכה להכיר את קן הכיר את האיש הכי טוב שיש ועם לב הכי גדול שאני מכיר. הלוואי שכולנו נדע לקבל ולהכיל את השונה".

בן משפחה של מוחא אמר כי בניגוד לדיווחים, הוא לא ברח משום מוסד ולא אושפז, וגר תמיד בביתו במושב זוהר.

עוד בוואלה!

אדם עם מוגבלות ניסה לחטוף נשק מחיילת ליד אשקלון ונורה למוות בידי מח"ט בנימין

לכתבה המלאה
קן בן מוחא. באדיבות המשפחה
"עזר לכולם". מוחא/באדיבות המשפחה

מתחקור האירוע עלה כי מוחא, תושב אחד המושבים באזור, הגיע לתחנת הסעה בכביש 4, שם איים על החיילת באקדח צעצוע והצליח לחטוף את הנשק מידיה. הוא הלך כשהנשק בידו לאורך כמה עשרות מטרים, אז כוח צבאי שהיה באזור זיהה את המתרחש, וירה בו למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully