וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם עם מוגבלות ניסה לחטוף נשק מחיילת ליד אשקלון ונורה למוות בידי מח"ט בנימין

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 22:49

החשוד הגיע לתחנת הסעה על כביש 4, שם איים על החיילת באקדח צעצוע והצליח לחטוף את הנשק מידיה. הוא הלך כשהנשק בידו לאורך כמה עשרות מטרים, אז כוח צבאי שהיה באזור זיהה את המתרחש, וירה בו למוות. מוקדם יותר נורתה למוות פלסטינית שדקרה לוחם במערת המכפלה בחברון

בווידאו: ניסיון חטיפת נשק סמוך לבת הדר/צילום: חדשות ביטחון שדה, דניאל אברגל

אדם עם מוגבלות ניסה לחטוף הערב (ראשון) נשק מחיילת בטרמפיאדה בצומת אשקלון הדרומית ונורה למוות בידי מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, שעבר במקום במקרה. החיילת פונתה לבית החולים ברזילי שבעיר כשהיא סובלת מחרדה.

מתחקור ראשוני בזירת האירוע עולה כי האדם, תושב אחד המושבים באזור, הגיע לתחנת הסעה על כביש 4, שם איים על החיילת באקדח צעצוע והצליח לחטוף את הנשק מידיה. הוא הלך כשהנשק בידו לאורך כמה עשרות מטרים, אז כוח צבאי שהיה באזור זיהה את המתרחש, וירה בו למוות.

ניסיון חטיפת נשק בבת הדר, 10 באפריל 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
זירת ניסיון חטיפת הנשק באשקלון, הערב/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
מח"ט בנימין אליאב אלבז. דובר צה"ל
המח"ט אלבז. היה במקום וירה בחשוד/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום מחבלת פצעה באורח קל לוחם במערת המכפלה שבחברון ונורתה למוות בידי כוחות הביטחון. בבוקר נורתה למוות פלסטינית שהתקרבה לחיילים בגוש עציון. האישה פונתה על ידי הסהר האדום ולפי דיווחים פלסטינים מתה מפצעיה מאוחר יותר. לאחר נורתה נמצא כי לא היה עליה סכין או נשק.

מדובר צה"ל נמסר כי הפלסטינית התקרבה באופן חשוד לעבר כוח צה"ל, שבתגובה פתח לעברה בנוהל מעצר חשוד. לאחר שלא עצרה, החיילים ירו לעבר פלג גופה התחתון. לאחר מכן קיבלה החשודה טיפול רפואי ראשוני במקום על ידי הכוחות, ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בצה"ל הנחו להמשיך לחקור את ‏האירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully