וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל עונה לעודה: "לא אתן שיכפישו את השוטרים הערבים, אחינו לנשק"

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 14:28

שבתאי השיב להתבטאותו של יו"ר הרשימה המשותפת, שקרא לשוטרים ערבים "להניח את נשקם". לדברי המפכ"ל, הוא לא מגיב בדרך כלל לאמירותיהם של נבחרי ציבור, אך הדגיש: "נהיה כחומה בצורה מול כל מי שיבקש לפגוע בשוטרים המוסלמים ולערער את זהותם הישראלית"

נאום מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, על אמירות ח"כ עודה. צילום: דוברות המשטרה/דוברות המשטרה

המפכ"ל קובי שבתאי התייחס היום (שלישי) לאמירתו של יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, שקרא לשוטרים ערבים "להניח את נשקם". לדבריו שבתאי, "אני כמפכ"ל, ואנו כמשטרה לא נוהגים להגיב לאמירות של אנשי ציבור, אך לא אתן שיכפישו את השוטרים הערבים, אחינו לנשק".

"המשטרה בראשותי תהיה כחומה בצורה מול כל מי שיבקש לפגוע בהם ולערער את זהותם הישראלית ואת החובה שלקחו על עצמם באומץ רב", אמר המפכ"ל. "לא רק שאמירות הללו לא מרתיעות אותנו ושאין להן מקום בשיח, אלא הן מחזקות את התהליך אותו אנו מבקשים לקדם, והוא הגדלת מספר המשרתים הערבים בדגש על אלו המוסלמים בשורות המשטרה".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בטקס לחשיפת סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית במחוז תל אביב שחדר לליבת עולם הסמים והנשק הבלתי חוקי בגוש דן ומרכז הארץ. דוברות משטרת ישראל
לא נוהג להגיב לאנשי ציבור. שבתאי/דוברות משטרת ישראל

עוד אמר המפכ"ל בטקס יחידות מצטיינות של משטרת ישראל כי "מכאן, ובשם כל משטרת ישראל ועם ישראל, אני שולח לכם חיבוק של תמיכה, גיבוי, חיזוק והערכה על פועלכם. אנו עומדים מאחוריכם ולעולם לא תהיו לבד".

אתמול החלה לשכת המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים לבחון את דבריו של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שקרא לאזרחים ערבים "להניח את נשקם" ולא לשרת בכוחות הביטחון. זאת, בעקבות פניית המשטרה בנושא.

איימן עודה קורא לשוטרים ערבים "להניח את נשקם"

בווידאו: ח"כ איימן עודה קורא לשוטרים ערבים להניח את נשקם/מתוך עמוד הפייסבוק של עודה

בסרטון, שהופץ ותורגם על ידי ארגון הימין "אם תרצו", עודה אומר כי "זהו שפל שצעיר או משפחתו יהיה מקובל עליהם שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון. העמדה ההיסטורית שלנו היא שנהיה עם בני עמנו בשביל לגמור את הכיבוש הרצחן בשביל שתוקם מדינת פלסטין ויהיו דגלי פלסטין על חומות ירושלים". עוד אמר כי "אסור לכל צעיר להצטרף לכוחות הכיבוש ההשפלה והשנאה. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו: תזרקו להם (לישראלים) את הנשק בפרצוף, ותגידו להם: המקום שלנו לא איתכם, לא נהיה חלק מעוול ופשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully