וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע: פלסטיני דקר שוטר באתר בנייה באשקלון - ונורה למוות

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 10:56

הקצין ביצע בידוק ביטחוני באתר בנייה בעיר, במהלכו הותקף בסכין על ידי הפלסטיני, כבן 40 מחברון. הוא נפצע קל ופונה לבית החולים ברזילי בעיר. במהלך הלילה צה"ל פעל שוב באזור ג'נין ועצר יותר מעשרה חשודים במעורבות בטרור

בווידאו: זירת ניסיון הפיגוע במערת המכפלה/תיעוד ברשתות חברתיות

פלסטיני כבן 40 נורה הלילה (שלישי) למוות לאחר שדקר קצין משטרה במהלך בידוק ביטחוני סמוך לאתר בנייה באשקלון. קצין המשטרה נפצע קל ופונה לבית החולים ברזילי בעיר.

התקרית התרחשה הלילה בשיא המתיחות הביטחונית, ובצל גל הפיגועים. בתחילת השבוע אדם חטף נשק מחיילת בטרמפיאדה סמוך לאשקלון ונורה למוות על ידי מח"ט בנימין. בהמשך התגלה כי האדם, שנחשד כמחבל, הוא יהודי בעל צרכים מיוחדים, תושב אחד המושבים באזור.

בתוך כך, צה"ל פעל הלילה שוב באזור ג'נין כדי לבצע מעצרים. במהלך הפעילות התבצעו חילופי אש, ויותר מעשרה חשודים במעורבות בטרור נעצרו.

הקצין סיפר למקורביו כי היה בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, וכשנפגש לבדוק את זהותו של הפלסטיני, ביצע חיפוש בגופו, ולאחר מכן הוא שלף סכין ותקף אותו. בשלב זה סיפר הקצין כי ירה בו למוות.

הסכין שבה נדקר השוטר שנפצע קל באשקלון, 12.04.22. דוברות משטרת ישראל
הסכין שבה נדקר קצין המשטרה באשקלון/דוברות משטרת ישראל

בתקרית מלפני יומיים, מחבלת פצעה באורח קל לוחם במערת המכפלה שבחברון ונורתה למוות בידי כוחות הביטחון. בשבוע שעבר, מחבל פלסטיני מג'נין הגיע לתל אביב ופתח באש לעבר בליינים בבר אילקה בחוב דיזנגוף. מהירי נרצחו איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן. בתום מרדף שנמשך שעות אחדות, המחבל אותר סמוך לכיכר השעון ביפו ונהרג במהלך חילופי אש עם לוחמי שב"כ וימ"מ. תשעה בני אדם נפצעו בפיגוע, בהם שלושה במצב קשה.

לפני שבועיים, לוחמים היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה חיסלו שלושה מחבלים באזור בין ג'נין לטול כרם, במבצע משותף עם שב"כ ולוחמי צה"ל. במהלך קרב היריות נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, אחד נפצע קשה, אחד נוסף בינוני ועוד שניים קל.

המחבלים, שהיו חמושים בנשקים ואמצעי לחימה נוספים, ניהלו חילופי אש עם הכוחות, ולבסוף נהרגו מירי הלוחמים. כמו כן, ברכבם של המחבלים נמצאו רובים, רימונים ומחסניות. המחבלים שנהרגו הם תושב ג'נין חליל טוואלבה, תושב אל ימון סאיב אבהרה, ותושב טול כרם סייף אבו ליבדה. על פי דיווחים פלסטינים צה"ל לקח את גופותיהם של שלושת המחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully