וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במותו העניק מאור עיניים: קרניות עיניו של איתם מגיני שנרצח בפיגוע בתל אביב ייתרמו

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 11:12

הוריו של הצעיר החליטו לתרום את קרניות עיניו של בנם, והם יושתלו בהמשך בחולים: "זאת תרומתו האחרונה של איתם לחברה בישראל". מגיני נרצח בבר "אילקה" כשבילה עם חברו תומר מורד. היום השניים יובאו למנוחות וייטמנו זה לצד זה בבית העלמין בכפר סבא

בווידאו: תיעוד מפיגוע הירי בתל אביב/ידיעות מהשטח בטלגרם

משפחתו של איתם מגיני, שנרצח בפיגוע שאירע ביום חמישי ברחוב דיזנגוף שבתל אביב, החליטה לתרום את קרניות עיניו, והן יושתלו בחולים שיזכו למאור עיניים. "זאת תרומתו האחרונה של איתם מגיני לחברה בישראל", אמרו הוריו איריס ואייל.

מגיני יובא למנוחות בשעה 16:30 בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא, וייטמן לצד חברו שגם נרצח בפיגוע, תומר מורד. חבריהם סיפרו כי הם הגיעו ביום חמישי ראשונים לבר "אילקה" כדי לשמור שולחן לכל השאר. "הם היו מסמרים שאוהבים את החיים. כולם סביבם, הם הדבק", סיפרו החברים. "ניסינו ליצור איתם קשר בכל הדרכים האפשריות, כל מה שאפשר, וקיווינו שזה לא הדבר הנורא הזה".

איתם מגיני, נהרג בפיגוע הירי, דיזנגוף תל אביב. אינסטגרם, צילום מסך
במותו העניק מאור עיניים, איתם מגיני שנרצח בפיגוע בתל אביב/צילום מסך, אינסטגרם

חברו של מגיני, רון לרמן, ששירת עמו ביחידת הצוללות שיתף בסוף השבוע בשיחה עם וואלה! את תחושותיו הקשות. "הוא היה מכונאי בצוות של הצוללת שהגיעה מגרמניה", אמר. "היינו חברים טובים. הוא הבן אדם הכי חריף שהיכרתי ביחידה ובכלל. כולם תמיד היו סביבו".

לדברי לרמן, מגיני וחבריו מהצבא היו בני מחזור מגובש. "חתונות, ימי הולדת. הוא רק התארס וזה היה אירוע מאוד משמח. אני חייב להגיד שזה הבן אדם האחרון שחשבתי שזה יכול לקרות לו - יש לנו חברים שגרים בשומרון והוא בכלל בבועה התל אביבית, לא הגיוני שדווקא הוא".

רון לרמן, חברו של איתם מגיני, בזמן שירותם בצבא. באדיבות המצולמים
רון לרמן, חברו של איתם מגיני, בזמן שירותם בצבא/באדיבות המצולמים

עוד סיפר לרמן: "הוא ידע להתנהל בכל סיטואציה הכי טוב. הוא היה איש גדול וגאון אני בטוח שהיה מקים את הסטארט-אפ הגדול הבא. תמיד סחף אחריו את כולם. הייתה לו כריזמה מטורפת וממגנטת. תמיד כולם היו מקשיבים לו ואחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully