וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי פארק שעשועים מואשם בגרימת מוות ברשלנות של ילד שנהרג מפגיעת ענף: "לא מנע סכנה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 13:41

אמיר שאול מואשם שניהל ללא רישיון את "אקשן פארק" בלכיש, בו נהרג ב-2019 סולימאן נאיף ג'בארין, לאחר שנפל עליו ענף ענק מעץ אקליפטוס. מהאישום עולה כי במשך שנים זייף מסמכי רישיון - ובין היתר הציג את רישיונו המזויף לאחראית הקייטנה של בן ה-9, חודשיים לפני שנהרג

ילד בן 10 נהרג אחרי שעץ קרס עליו באקשן פארק בקריית גת. דוברות משטרת ישראל
ענף ענק מעץ האקליפטוס/דוברות משטרת ישראל

מנהל פארק השעשועים "אקשן פארק" בלכיש, אמיר שאול, תושב המושב בן 56, הואשם היום (שלישי) בגרימת מוות ברשלנות של סולימאן נאיף ג'בארין, ילד בן תשע, כשנפל עליו ענף באורך כעשרים מטר. כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום באשקלון על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, מייחס לו בין היתר עבירות של גרימת מוות ברשלנות, קבלת דבר במרמה, זיוף מסמכים ועוד, בכך שניהל ללא רישיון את הפארק.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי עולה כי פארק השעשועים נמצא בבעלותו ותחת ניהולו הבלעדי של שאול מאז שנת 1995 ועד שנת 2019. שאול זייף במשך שנים מסמכי רישיון עסק; בנוסף לכך, לא נקט בצעדים הנדרשים למניעת הסכנות הנשקפות מהעצים בחורשה של הפארק, כגון פעולות תחזוקה ובדיקות בטיחות, חרף התרעות מגורמי המקצוע.

סלימאן. באדיבות אתר פאנט, אתר רשמי
סלימאן, בן ה-9 שנהרג/אתר רשמי, באדיבות אתר פאנט

במאי 2019 פנתה לשאול האחראית על הקייטנות במועצה האזורית אל קאסום למנהל פעילות הקבוצות בפארק, בכדי לתאם ביקור קייטנות. בהתאם לדרישת משרד החינוך, ביקשה האחראית על הקייטנות לוודא את קיומו של רישיון עסק תקף. שאול העביר לה את רשיונו המזויף - ותואם ביקור בפארק עבור ארבע קבוצות.

כחודשיים אחר כך, ב-17 ביולי 2019, סולימאן נאיף ג'בארין הגיע לפארק יחד עם חבריו בקייטנה. בזמן ששהה עם חבריו בפינת הישיבה, התנתק ונשבר ענף כבד של עץ האקליפטוס תחתיו ישב. הענף, בקוטר 31 ס"מ ובאורך 19 מטרים, נחת מגובה של כעשרה מטרים ומחץ את ראשו של הילד. מותו נקבע במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully