וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח שמעון דדון בקניון הזהב ברשל"צ

קרין שגיא

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 17:50

על פי החשד, הרצח בוצע במסגרת סכסוך בין קבוצות עבריינים. פעולות היחידה המרכזית במחוז תל אביב, שפענחה את הרצח שארע באוגוסט, הובילו למעצר ארבעה חשודים, ותוגש בקשה למעצרם עד תום ההליכים. במהלך החקירה שוחזרו פעולות החשודים מההערכות למעשה ועד להמלטות מהמקום

בווידאו: פענוח הרצח בקניון הזהב/קרדיט: דוברות משטרת ישראל

היום (שני) הותר לפרסום כי היחידה המרכזית במחוז תל אביב פענחה את הרצח של שמעון דדון בחודש אוגוסט, סמוך לקניון הזהב בראשון לציון. פעולות הימ"ר הובילו בתחילת החודש למעצרם של ארבעה חשודים ברצח. השבוע הוגשה בעניינים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים. הרבעה הם רונן ירמיהו, בן 22 מדימונה, רן יחזקאל, בן 22 מאור יהודה, גל שושני, בן 48 מבית דגן ודור יוסף, בן 27 מרת גן.

במסגרת החקירה הצליחו חוקרי הימ"ר לשחזר את פעולות החשודים, יחד עם אחרים, ביום הרצח, לרבות ההיערכות המקדימה לביצוע הרצח, המעשה עצמו וההימלטות מהמקום. הרצח בוצע במסגרת סכסוך מתמשך עם קבוצת עבריינים אחרת.

שימי דדון, נרצח ליד קניון הזהב, ראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. פייסבוק, צילום מסך
ירמיהו זינק מעל הקטנוע והחל לרדוף אחרי הנרצח בריצה. שמעון דדון/צילום מסך, פייסבוק

על פי החשד, שניים מהחשודים הצטיידו בקטנוע TMAX גנוב עם לוחיות מזויפות, ובאקדח מסוג גלוק. הם נערכו באזור אור יהודה. חשוד שלישי יצר קשר עם חברי קבוצת העבריינים המסוכסכת בכדי לפתות אותם להגיע לפגישה באזור קניון הזהב, בטענה שמדובר בחוב כספי שלו אליהם.

מהחקירה עלה כי החשוד, גל שושני, הגיע לפגוש את החבורה ליד קניון הזהב. במהלך הפגישה, בעודו מתרחק מהחבורה, הגיע אל המקום הקטנוע שבו נהג רן יחזקאל ומאחוריו רונן ירמיה, ששלף אקדח והחל לירות לעבר הקבוצה היריבה. ירמיהו, על פי החשד, הוא זינק מעל הקטנוע והחל לרדוף בריצה אחר דדון תוך כדי ירי. דדון נפגע מהיריות והחשודים נמלטו מהמקום. כוחות רפואה שהגיעו אל המקום קבעו את מותו של דדון.

למחרת הרצח עברה החקירה לטיפול ימ"ר ת"א והחלו פעולות סמויות רבות של איסוף ראיות ומאמץ טכנולוגי לגילוי המעורבים ברצח. בתחילת חודש מרץ נעצרו ארבעת החשודים וכעת הגיעה החקירה לשלב שבו ניתן להגיש נגדם כתבי אישום.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully