וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר למוות כי לא אמר שלום: תושבי רחובות מואשמים ברצח הצעיר ב"עזרא ובניו"

אלון נעים

24.2.2022 / 14:00

כתב אישום הוגש נגד טומי טשלה ודוד בלאי בגין רצח משה אלמיהו במסעדה באזור. לפי האישום, לאחר שבלאי אמר לטשלה כי אינו מכיר אותו, הוביל אותו האחרון החוצה, סימן לחברו - וזה דקר את הצעיר למוות. בהמשך, חלפו מעל הנדקר המוטל על הרצפה ואמרו לחבריו: "לכו תעזרו לו"

בווידאאו: תיעוד רצח משה מתיקו אלמיהו בפתח מסעדה באזור/צילום: דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד טומי טשלה בן 30 ודוד בלאי בן 25 מרחובות בגין רצח של משה אלמיהו בכניסה למסעדה בתל אביב. זאת לאחר שדקרו למוות את משה אלמיהו ז"ל בכניסה למסעדה באזור.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לבנת מלמד, ב-5 בפברואר בשעות הערב המוקדמות, הגיעו הנאשמים וכמה חברים למסעדה באזור. במקביל להגעתם למסעדה, הגיע גם אלמיהו עם חבריו. כעבור כמה דקות ובמהלך מפגש אקראי בין הנאשמים לאלמיהו התגלה ויכוח בין טשלה לאלמיהו, שסירב לברכו לשלום. בנסיבות אלו התפתח בין השניים ויכוח, במהלכו קילל טשלה את הנרצח ואיים עליו "אתה לא יוצא מפה היום" (או מילים בעלות משמעות דומה). בלאי שנכח במקום הבחין במתרחש.

אירוע דקירה באזור. מד"א
זירת האירוע/מד"א

במהלך הוויכוח, ניסו חבריו של טשלה להרגיעו ואף אלמיהו ניסה לדבר אל ליבו. אך טשלה הורה לאלמיהו להתלוות עמו אל מחוץ למסעדה "לדבר בחוץ ויהיה בסדר". אלמיהו טען כי אינו מעוניין להתלוות אליו אז טשלה אחז בגופו והובילו אל עבר היציאה של המסעדה, תוך שבלאי מתלווה אליהם. הנאשמים הובילו את אלמיהו ליציאה ולאחר דין ודברים, בעוד אלמיהו עומד למולם, סימן טשלה עם ראשו לבלאי, ששלף סכין שנשא על גופו מבעוד מועד, ודקר את אלמיהו שש דקירות, אחת מהן בלבו, שהביאו למותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים אמרה עו"ד מלמד כי "המשיבים ביצעו את המעשה בכניסה למסעדה הומה אנשים, בערב שבת, בלא מפריע, כשמורא החוק אינו חל עליהם, ואינם חוששים מנוכחותם של אחרים בסמיכות. תעוזתם של המשיבים ניכרת גם בהתנהגותם 'שוות הנפש' מיד לאחר דקירת הנאשם, בעת שאלמיהו התמוטט במשחקייה של המסעדה, למול עיניהם של ילדים ועוברי אורח, ואלו חולפים על פניו, ללא מפריע".

עוד אמרה עו"ד מלמד: "זאת ועוד, מיד לאחר אירוע הדקירה, ניגש משיב 1 אל חבריו של אלמיהו, ומבהיר להם כי חברם נדקר בחוץ, ומשם ממשיך ומתיישב לשולחן האוכל. התנהגותו של משיב 1 כמתואר לעיל מצביעה על מי שאינו ירא את החוק ואינו חושש מהשלכות התנהגותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully