וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהרגו אותו": צעירים תקפו שני ערבים, אחד מהם חולה ALS, בגינה בבת ים

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 17:17

על פי כתב האישום שהוגש נגד שלושה תושבי בת ים, הם זיהו שהקורבנות, שאחד מהם נמצא בכסא גלגלים, מדברים במבטא ערבי עם שתי צעירות יהודיות - והחליטו לתקוף אותם בבעיטות ואגרופים. "תקיפה אלימה, אכזרית, קרת רוח ומתוכננת"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד 2 צעירים וקטין בפרשת הלינץ' בבת ים/צילום: ספיר לוי

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד שלושה צעירים תושבי בת ים, שתקפו באלימות בגינה ציבורית בעיר שני צעירים ערבים, אחד מהם חולה ALS בכסא גלגלים, ממניע גזעני.

בין היתר, כתב האישום מייחס לנאשמים, יהונתן מזר, יניב שבתאי וירין סוכר, עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ממניע גזעני, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, ועבירות נשק וסמים.

כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"תהרגו אותו, הוא ערבי". ניידת משטרה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

על פי כתב האישום, הצעירים נכנסו בשעות הלילה המאוחרות אל הגינה כשבידי אחד מהם אקדח מאולתר, וחלפו על פני שני צעירים ממוצא ערבי, אחד מהם נכה, ושתי צעירות ממוצא יהודי. לאחר שהחליפו כמה מילים, כך נטען, הנאשמים זיהו שאחד מהם מדבר במבטא ערבי - והחליטו הנאשמים לפגוע בו. הם חזרו למקום והחלו לבעוט ולהכות באגרופים בראשו של אחד הצעירים, שכתוצאה מכך נפל. הם השיכו להכות אותו גם כשהיה על הרצפה, וצעקו "תהרגו אותו, הוא ערבי", "ערבי הומו". אחד מהם בעט גם בראשו ובחזהו של הצעיר השני, שיושב בכיסא הגלגלים.

בהמשך, על פי כתב האישום, סוכר הוציא את האקדח המאולתר וכיוון לעבר פלג גופו העליון של אחד הצעירים, כדי לירות לעברו ולפגוע בו. חברו, שבתאי, הסיט את ידו של סוכר כדי למנוע ממנו לעשות זאת, וכתוצאה מכך נפלט קליע שפגע ברגלה של אחת הצעירות שהיו במקום.

עוד בוואלה!

אגרופים ובעיטות באמצע הרחוב: כתב אישום הוגש נגד תוקף הנשים בתל אביב

לכתבה המלאה

"המשיבים תקפו בצורה אלימה, אכזרית, קרת רוח ומתוכננת ובאמצעות נשק את הקורבנות, אשר כל חטאם היה מוצאם הערבי ורצונם לבלות בבילוי משותף עם צעירות יהודיות בגינה ציבורית", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully