וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים ובעיטות באמצע הרחוב: כתב אישום הוגש נגד תוקף הנשים בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 16:22

לפי כתב האישום שהגישה התביעה המשטרתית, הצעיר בן ה-26 מירושלים הכה 5 ילדות ונשים רק מפני שהן נשים. אמה של בת 12 שהותקפה בנובמבר: "מתסכל ומכעיס שבמקרה שלנו הוא נתפס, הודה, הוגשה נגדו תלונה, ועדיין שוחרר באותו הערב. ניסינו למנוע את המקרה הבא"

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף נשים בתל אביב/צילום: דוברות המשטרה

התביעה המשטרתית הגישה היום (שני) כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 26, בגין חמישה מקרי תקיפה של נשים וילדות ברחבי תל אביב, שלא הכיר קודם לכן - על רקע היותן נשים. המשטרה עוד הגישה בקשת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, מקרה התקיפה הראשון אירע ב-19 בנובמבר, כשהצעיר בעט ברגלה של בת 12 ברחוב דיזנגוף בתל אביב. לדברי ש', אמה של הילדה, מיד לאחר התקיפה המשפחה התלוננה במשטרה והצעיר כבר נעצר, אך שוחרר כבר באותו ערב. עם הגשת כתב האישום היום, ש' אמרה לוואלה!: "שמחנו לשמוע שהוגש כתב אישום ואנחנו מקווים שישלם על מעשיו.

"יחד עם זאת, זה מתסכל ומכעיס שבמקרה שלנו הוא נתפס, הודה, הוגשה נגדו תלונה, ועדיין שוחרר באותו הערב. ניסינו למנוע את המקרה הבא, התרענו בפני המשטרה שהוא סדרתי, ולמרות זאת נראה שלא נעשה עם זה דבר. חבל לנו על כך שניתן היה למנוע את התקיפות הבאות אבל זה לא קרה".

הנאשם נעצר תחילה ב-25 בדצמבר, לאחר שתקף אישה בת 55 ברחוב מרמורק בעיר. אזרחים שהיו במקום סייעו לאישה, ועיכבו את החשוד עד להגעת השוטרים. המתלוננת מסרה כי החשוד התקרב לעברה והיכה בפניה במכת אגרוף שגרמה לה לחבלה.

צעיר מירושלים מואשם תקיפת נשים ברחבי תל אביב. 3 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
תיעוד אחד ממקרי התקיפה/דוברות משטרת ישראל

חוקרי תחנת לב תל אביב אז קשרו את הצעיר לתקיפות דומות נוספות, בהן תקיפה שאירעה ערב קודם לכן ברחוב פרישמן, במהלכו היכה את ס', תושבת העיר בת 27, במכת אגרוף לעבר פניה. לפני מעצרו, פרסמה ס' פוסטים בפייסבוק, לפיהם ערב לפני גבר תקף אותה ברחוב פרישמן: "הלכתי לבד לכיוון דיזינגוף, בא מולי גבר צעיר, בשבריר שניה הוא עצר מולי, לא הבנתי לרגע מה קורה, ואז הוא נתן לי אגרוף חזק מאוד לפנים לעין שמאל. אני נפלתי והוא המשיך ללכת משם". היא עוד תיארה כי סייעו לה במקום עוברי אורח, שהיו עדים לתקרית האלימה.

כמו כן, ב-21 בדצמבר הצעיר תקף בת 12 נוספת, כשהכה במכת אגרוף בראשה של הילדה בחנות ברחוב בן יהודה. מאוחר יותר באותו היום, הוא גם תקף צעירה בת 21 במכת אגרוף ברחוב אלנבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully