וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים לדקור ונמלט עם הכסף בשקית נייר: צעיר חשוד בשוד עשרות אלפי שקלים בעפולה

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 12:02

בן נחמני, תושב העיר, נכנס לסניף כשהוא אוחז בחפץ חד ותיק. נחמני ניגש לקבלה ודרש מהפקידה שתעביר לידיו כסף. הפקידה העבירה לידיו כמה חבילות שטרות בסך 21 אלף שקל. הוא נמלט עם הכסף ונעצר כעבור זמן קצר ע"י המשטרה. מעצרו הוארך וכתב אישום יוגש נגדו ביום רביעי

בווידאו: תיעוד שוד בסניף בנק הדואר בעפולה/מערכת וואלה!

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) נגד בן נחמני, בן 23 מעפולה, בחשד ששדד סניף ששדד סניף של בנק הדואר בעפולה ולקח חבילות על סך עשרות אלפי שקלים. החשוד נמלט וכעבור זמן קצר המשטרה שמה את ידיה עליו. היום הוארך מעצרו, עד ליום רביעי, ואז גם יוגש נגדו כתב אישום.

השוד אירע ביום חמישי הקודם, כשנחמני נכנס לסניף בנק הדואר בעודו אוחז חפץ חד בידו ותיק בד. על פניו עטה מסיכת קורונה, חבש משקפי שמש ועל ידיו כפפות. נחמני ניגש לדלפק הקבלה ודרש מהפקידה כי תעביר לידיו כסף. הפקידה המבוהלת העבירה לידיו כמה חבילות שטרות בסך 21 אלף שקלים. נחמני לקח חלק מהחבילות ונמלט. דלתות הסניף שננעלו הקשו עליו את הבריחה והוא הצליח לצאת אחרי שניפץ אחת מהדלתות. במנוסתו נפלו משקפי השמש בתוך הסניף.

המשטרה הגיעה למקום ותפסה אותו כעבור זמן קצר. מעצרו הוארך כמה פעמים בבית משפט השלום בנצרת. היום שוב הוארך מעצרו, עד ליום רביעי, ואז גם יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז צפון.

תיעוד: גבר שודד סניף של בנק הדואר בעפולה באיומי סכין 
2.1.22. מצלמות אבטחה, צילום מסך
בשנים האחרונות חלה עלייה במקרי השוד בבנק הדואר ברחבי הארץ/צילום מסך, מצלמות אבטחה

במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה בביטחון הציבור וברכושו ותעשה שימוש במגוון אמצעי חקירה, גלויים וסמויים, במטרה לאתר את אותם עבריינים ולהביאם לדין".

מהסניגורית, עורכת הדין עידית שינו-אמיתי, נמסר בתגובה כי "מרשי מכחיש כל קשר לביצוע העבירה .היום הוגשה הצהרת תובע, כשיוגש כתב אישום אלמד את חומר החקירה ואתייחס בהתאם.

בשנים האחרונות, סניפים של בנק הדואר הפכו ליעדים מבוקשים עבור שודדים; בחודש אוגוסט נשדד סניף של בנק דואר בבת ים, תחת איומי סכין שבו אחז השודד. באפריל האחרון היה ניסיון שוד של סניף בנק דואר בראש העין. שני רעולי פנים ניסו לשדוד את המקום באיומי אקדח וגז מדמיע.

בעבר הסתיימו מעשי שוד של סניפי בנק דואר ברצח. לפני תשע שנים נורה למוות בנצרת עילית דוד משאשווילי שניסה למנוע שוד אליו נקלע. הוא נורה למוות על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. עד היום לא פוענח הרצח.

בשנת 2007 נורה למוות בצפת שמעון פרג'ון, סגן מנהל סניף הדואר בעיר. הוא נורה על ידי אלמונים ששדדו את בנק הדואר בסניף. גם רצח זה לא פוענח.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully