וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד הטוב של "התקציבים קואליציוניים": בבתי החולים מברכים על ציוד "מציל חיים"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 9:59

חברי הכנסת ספגו לא מעט ביקורת על תקציבים שהם משיגים לקידום מטרות שונות ערב אישור התקציב, בתמורה לתמיכה בו בכנסת. אולם, לעתים השימוש בהם חיובי. היום, מנהלי בתי החולים בפריפריה מעידים על הציוד החדש שרכשו באמצעות תקציב של 10 מיליון שקלים שדרש ח"כ אופיר כץ

חברי הכנסת ספגו לא מעט ביקורת בשנים האחרונים על "תקציבים קואליציוניים" שהם משיגים לקידום מטרות שונות ערב אישור התקציב בתמורה לתמיכה בו בכנסת, חלק מחברי הממשלה הנוכחית אף הבטיחו ערב הקמתה למנוע זאת בטענה כי "הם קונים את השחיתות", אך לעתים יש בהם גם שימוש חיובי.

במסגרת דיוני תקציב 2022-2021 השיג חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד תקציב של כ-10 מיליון שקלים לציוד לבתי חולים בפריפריה. הסכום חולק בין בתי החולים הממשלתיים והציבוריים. היום, לאחר מספר חודשים, מנהלי בתי החולים מעידים על הציוד החדש שרכשו באמצעותו.

מחלקת קורונה בחניון התת קרקעי ,בית חולים בילינסון, פתח תקווה, 5 בינואר 2022. ראובן קסטרו
ציוד חדש לבתי חולים בפריפריה/ראובן קסטרו

בבית החולים פוריה קיבלו ציוד צנתורי מוח, בבית החולים ברזילי קיבלו מכשירי הדמייה לפגים, בבית החולים נהריה קיבלו מכשיר רנטגן למחלקות הקורונה. בבתי החולים הגדירו את הציוד "מציל חיים" והיותו נחוץ מדי יום לטובת הטיפולים הרפואיים.

עוד בוואלה!

הודעת האוצר הצינית, דרישת משרד הבריאות והתרגיל של ברביבאי: כך מתמסמס מתווה המתמחים

לכתבה המלאה
ח"כ אופיר כץ מהליכוד. דוברות הכנסת, דוברות הכנסת
"סיוע משמעותי לבתי החולים", ח"כ אופיר כץ/דוברות הכנסת, דוברות הכנסת

ח"כ כץ אמר כי "ימשיך להילחם למען בריאות תושבי הפריפריה. זה הוא סיוע משמעותי לבתי החולים ולשיפור הרפואה בצפון ובדרום. לתושב פריפריה מגיע שירות רפואי בדיוק כמו לתושב המרכז. אמשיך להיאבק למענם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully