וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על הציוץ של סמוטריץ' עם תמונות הנרצחים: "מי שפרסם את זה, לא מייצג ציונות"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 0:20

לאחר שסמוטריץ' העלה בטוויטר תמונה של הנרצחים עם הכיתוב: "יש להודות לחברי ימינה שמנעו בחירות חמישיות", תקף רה"מ את יו"ר הציונות הדתית וכתב: "מי שמרקד כך על הדם, לא מייצג ציונות ולא דתית". סמוטריץ': "שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם"

פיגוע דקירה בצומת אלעזר בגוש עציון/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, דוברות בית החולים שערי צדק

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (ראשון) על הציוץ של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', בו העלה את תמונות הנרצחים בפיגועים האחרונים עם הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם", כי "מי שפרסם את הדבר הזה, מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית".

לפני יומיים פרסם סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו את תמונתיהם של 11 הנרצחים בפיגועים האחרונים לצד הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם". עוד הוסיף סמוטריץ' כי "‏גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה, צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור. נ.ב. שקר כמובן".

בנט הגיב לדבריו של סמוטריץ' והוסיף כי "במהלך סוף השבוע האחרון לא הגעתי להתייחס לפרסום המזעזע הזה. עסקתי בענייני ביטחון. בעשרות הפעולות שאנו נוקטים כדי לעצור את גל הטרור, סיכול הפיגוע של חוליית המחבלים בג'נין וסוגיות בוערות נוספות".

בתגובה לדבריו של בנט, אמר סמוטריץ' כי "מי שעשה שימוש במשפחות שכולות כדי ללקט מצביעים והיום מסרב אפילו להיפגש עמם בכדי לרצות את שותפיו תומכי הטרור, עדיף לו שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם".

ח"כ בצלאל סמוטריץ'. יונתן זינדל, פלאש 90
"עדיף לו שלא ידבר בנושא ריקוד על הדם"/פלאש 90, יונתן זינדל

חברי כנסת ושרים נוספים הגיבו לדבריו של סמוטריץ'. השר מתן כהנא מימינה מסר כי "‏זהו ציוץ מתועב. הטרור נגד יהודים לא התחיל לפני תשעה חודשים. הטענות האלה הן שפל ערכי וניצול ציני של האבל הכבד. נלחמנו בטרור בעבר, ונמשיך להילחם בו בעתיד".

ח"כ ניר אורבך כתב כי "אם צריך הוכחה למה לעולם לא תהיה מנהיג הציונות הדתית. זה ציוץ עלוב שכל מטרתו בשבוע הקשה הזה הוא להרבות ריב ומדון בעם ישראל".

לאחר הביקורת, סמוטריץ' פרסם ציוץ נוסף בו כתב: "לשרוף אולפנים ולשקר ביודעין לבוחרים זהו שפל מוסרי. להקים ממשלה עם השמאל הקיצוני והתנועה האסלאמית שהזהרת רק חודש קודם מחיבור איתם זהו שפל ערכי. לראות איך מרגע הקמת הממשלה האלימות בקרב ערביי ישראל זוקפת קומה ואנו ניצבים בפני גל טרור של ערבים ישראלים שלא היה כמותו ולהתבצר בלשכות המפוארות ואפילו לא להגיע להלוויות הנרצחים זה שפל מוסרי וערכי וזה מעשה מתועב. למחות על כך זו חובה מוסרית וערכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully