וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן שוחח עם הרצוג וגינה את פיגועי הטרור בישראל

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 18:41

כ-3 שבועות אחרי הפגישה הנשיאותית, ארדואן שוחח טלפונית עם הרצוג וגינה בפניו "באופן חריף" את גל הפיגועים, שגבו את חייהם של 11 קורבנות. ארדואן שלח את תנחומיו למשפחות השכולות ואיחל החלמה מהירה לפצועים. הרצוג: "חיי חפים מפשע נלקחו בפיגועים המתועבים"

בווידאו: קבלת הפנים לנשיא הרצוג בארמונו של ארדואן באנקרה/צילום: רויטרס, לע"מ

נשיא טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן שוחח היום (שישי) עם הנשיא הרצוג, וגינה בפניו "באופן חריף" את גל הטרור במדינה. ארדואן שלח את תנחומיו למשפחות השכולות של 11 הנרצחים ואיחל החלמה מהירה לפצועים. הנשיא הרצוג הודה לארדואן והוסיף כי "חיי חפים מפשע נלקחו בפיגועים המתועבים, זו טרגדיה גדולה מאוד".

ארדואן מסר בנוסף ברכת החלמה מהירה לראש הממשלה נפתלי בנט שחלה בקורונה. שני הנשיאים הדגישו כי יש לשמור על השקט והשלווה באזור, ערב חג הרמדאן, פסח ופסחא.

פגישת הרצוג - ארדואן באנקרה 9 במרץ 2022. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ארדואן והרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

הנשיא הרצוג ביקר באנקרה בתחילת החודש ונפגש עם ארדואן. בביקור הוחלט להקים מנגנון לפתרון מחלוקות ולהתמודדות עם משברים שעלולים להיווצר בין המדינות בנושא הפלסטיני או בסוגיות אחרות שבמחלוקת. בשבוע שעבר, אמר ארדואן כי בנט עשוי לבקר בטורקיה. "הגעתו יכולה להתחיל עידן חדש בקשרי טורקיה-ישראל", ציין.

בד בבד, ארדואן הסביר כי טורקיה מעוניינת בשיתוף פעולה עם ישראל בתחום האנרגיה. "אחד הצעדים החשובים ביותר שנוכל לנקוט יחד למען קשרים דו-צדדיים, יהיה גז טבעי", קבע ואמר כי על הפרטים של שיתוף פעולה מסוג זה ידונו שרי החוץ והאנרגיה של טורקיה בביקורם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully