וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חורי, תיזהר": תיעוד קרב הגבורה של השוטרים במחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 19:33

בתיעוד מהאירוע נראים השוטרים דוהרים על אופנוע לעבר הזירה תוך שאזרחים מכוונים אותם. כשהגיעו למחבל, ניסה רס"מ ע' להזהיר את חברו לפני שנפתחה עליהם אש. חורי, שנהג על האופנוע, נפגע ושילם בחייו על גבורתו. חברו הצליח להשיב באש ולהרוג את המחבל. "חיסלתי אותו"

בווידאו: תיעוד ממצלמת הג'וף של רס"מ ע' השוטר שניטרל את המחבל/צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה פרסמה היום (רביעי) את תיעוד הקרב בין השוטרים למחבל שביצע אתמול את הפיגוע בבני ברק, במהלכו נפל השוטר אמיר חורי במהלך חילופי האש שבהם נהרג גם המחבל. בתיעוד נראים השניים דוהרים לעבר הזירה על האופנוע, תוך שהם מאזינים לרשת הקשר.

עוד אפשר לשמוע בתיעוד את רס"מ ע' קורא לעבר חברו "חורי, תיזהר", ומיד לאחר מכן נשמע הירי שממנו נפל חורי וחברו נראה יורה במחבל כמה יריות ולאחר מכן הוא אומר "הוא מת. לערוך סריקות, חיסלתי אותו".

הותר לפרסום: השוטר שנרצח בפיגוע הערב בבני ברק הוא אמיר חורי ז"ל, בן 32 מנוף הגליל. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"צוות 417". רס"מ חורי/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

האירוע החל בשעה 19:57, אז קיבלה המשטרה קריאות על הירי שמבצע המחבל. דקה לאחר מכן החלו הכוחות לנוע לעבר האזור. הלוחמים רס"מ אמיר חורי ורס"מ ע', שהרכיבו את "צוות 417", דהרו לכיוון רחוב ז'בוטינסקי, כשחורי נוהג באופנוע שעליו הם רוכבים.

בשעה 20:21 הגיעו השניים לז'בוטינסקי 22 בבני ברק, דיווחו שהם שומעים את הירי מתוך השכונה, והחלו להתקדם לכיוון, תוך שאזרחים מכווינים אותם. דקה לאחר מכן הם נתקלים במחבל ומסתערים לעברו, ברחוב הרצל 63.

המחבל פותח באש על הצוות, ופוצע את רס"מ חורי, שבהמשך מת מפצעיו. חברו, רס"מ ע', השיב באש והרג את המחבל במקום. בכך, מנעו השניים מהמחבל להמשיך במסע הטבח, וחורי שילם על כך בחייו.

עוד בוואלה!

שני ואמיר תכננו להינשא: "ידעתי שהוא יסתער, האהבה שלנו הייתה נגד כל הסיכויים"

לכתבה המלאה
אמיר חורי, וחברתו שני. אלי אשכנזי
"ידעתי שהוא יסתער", חורי ובת זוגתו שני/אלי אשכנזי

רס"מ אמיר חורי בן ה-32, תושב נוף הגליל ממוצא ערבי-נוצרי, התכוון להתחתן עם בת זוגו שני ישר, אותה הכיר לפני שש שנים במשטרה. היום, הגיעה שני לביתם של הוריו של אמיר, הביטה על תמונותיו והעלתה זיכרונות.

"הוא כתב לי שאני אהבת חייו, שאני הלב שלו וכל עולמו. כבר התחלנו לבנות בית. זו הייתה אהבה נגד כל הסיכויים", אמרה. היא סיפרה על השיחות ביניהם לפני הפיגוע - שבו הוא מת בגבורה והציל חיים. "כל משמרת הוא כתב לי: הגעתי למשמרת. סיימתי משמרת. אני בדרך הביתה", ציינה. "החיבור שלנו היה כוח". "הוא הבטיח לי שהוא ישמור על עצמו, ידעתי שהוא תמיד יהיה ראשון, שיסתער. הוא לוחם. ואני לא רציתי שהוא יהיה תמיד ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully