וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של יו"ר הכנסת מיקי לוי נגד החרדים: "מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא - אין לו חסד"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 16:08

בפוסט בפייסבוק שעלה ב"סטטוסים מצייצים" פורסמו שלטים בבני ברק, בהם התושבים מציעים לבאים ללווית הרב קניבסקי כיבוד ושתיה. ח"כ לוי הגיב על הפוסט וכתב: "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא, אין לו נתינה". לשכתו של לוי: "מדובר באחד העובדים בלשכה"

בווידאו: מסע ההלוויה של הרב קניבסקי/צילום: יותם רונן, C Live u, קרן פאר וצילום מסוק: איתמר גרינברג / מסוק: ישראקופטר

יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב היום (שלישי) מחשבון הפייסבוק הרשמי שלו תגובה מזלזלת נגד הציבור החרדי, לאחר שפורסם כי תושבי העיר בני ברק אירחו את משתתפי הלוויתו של הרב חיים קנייבסקי, ממנהיגי החרדים.

בחשבון הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" העלו את הפוסט שבו נכתב כך: "איפה ישנם עוד אנשים כמו האנשים האלו? באיזה עוד עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל? גאה לגור בבני ברק, עיר מלאת תורה, מלאת חסד ונתינה". הפוסט גרר לא מעט שיתופים, לייקים ותגובות מחמיאות, אך תגובה אחת עוררה סערה.

הפוסט השינוי במחלוקת של מיקי לוי. צילום מסך, אתר רשמי
הפוסט השנוי במחלוקת/אתר רשמי, צילום מסך

מדובר בתגובה שנכתבה מחשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת ובה נאמר "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו חסד ולא נתינה". התגובה הזאת גררה ביקורת חריפה נגד לוי אבל בלשכתו טענו בתגובה כי זה לא הוא, ומדובר באחד העובדים בלשכה. "יו"ר הכנסת בטיסה", מסרו, "וזה ממש לא משקף את דעתו. אחד העובדים הגיב מהחשבון האישי שלו ושלח בטעות מהחשבון של לוי. התגובה הפסולה נמחקה מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully