וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיעדר אמצעים, למשטרה אין באמת מושג כמה אנשים היו בהלוויית קניבסקי

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 21:33

בדיוני ועדת החקירה לאסון מירון עלה כי המשטרה טרם הצטיידה במערכת לספירת קהל באירועים המוניים בשטח פתוח - ושהיא מתבססת על הערכות של שוטרים ותיקים בלבד. בשלב זה כלל לא ברור אם הפער יושלם עד להילולה הקרובה במירון. המשטרה: "עוקבים אחר התפתחויות טכנולוגיות"

בווידאו: מסע ההלוויה של הרב קניבסקי/צילום: יותם רונן, C Live u, קרן פאר וצילום מסוק: איתמר גרינברג / מסוק: ישראקופטר

כשנה לאחר אסון מירון, במשטרה טרם הצטיידו במערכת לספירת קהל באירועים המוניים בשטח פתוח. במסגרת דיוני ועדת החקירה לאסון מירון נחשפו פערים מהותיים באמצעים העומדים לרשות משטרת ישראל לספירת קהל המצוי בשטח פתוח - בין השאר, האינדיקציות לכמות הקהל המצוי בשטח מסוים, ושאינו עובר ספירה ידנית או אוטומטית בכניסות, מתבססות על פי הערכות של שוטרים ותיקים בלבד.

מסע הלוויייה של הרב חיים קניבסקי, בני ברק, 20 במרץ 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
ההמונים בהלוויית הרב קניבסקי, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

גם בהלוויית ההמונים של הרב קנייבסקי היום בעיר בני ברק המשטרה ניהלה את האירוע ללא מערכת מסוג זה - וההיתכנות לשימוש בטכנולוגיה כזו בהילולת מירון הקרובה תלויה בספק. זאת, לאחר שלא בוצע מכרז לאיתור טכנולוגיה מתקדמת שתיתן מענה לצורך, והדבר עדיין מצוי בשלבי בחינה.

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת ההיערכות המתקיימת בימים אלו נבדקים היבטים שונים, בהם תופסת קהל. נציין כי משטרת ישראל עוקבת אחר התפתחויות טכנולוגיות שונות שיש בידן לסייע בתחומים הנוגעים לפעילות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully