וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן תוקף את המתנגדים לרפורמת החקלאות: מטרפדים את הורדת יוקר המחיה

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 11:33

ברקע הביקורת החריפה בקואליציה להחלטה להוריד את המכסים על הפירות והירקות, שר האוצר הגיב בפייסבוק: "הרפורמה לא נועדה לפגוע באף אחד אלא להיטיב עם הציבור". על הדרישה של ח"כים לכנס את המליאה לדיון פגרה מיוחד כתב: "זה לא הזמן לפוליטיקה, אלא לעשייה"

בווידאו: מסיבת עיתונאים שבה מוכרזת הרפורמה בחקלאות/מערכת וואלה!

שר האוצר אביגדור ליברמן תקף היום (רביעי) את המבקרים בקרב הקואליציה נגד הרפורמה בחקלאות, שהוא מקדם יחד עם שר החקלאות עודד פורר. "הרפורמה בחקלאות שיצאה לדרכה אתמול לא נועדה לפגוע באף אחד", כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "אלא נועדה להיטיב קודם כל עם הציבור בישראל". ליברמן קרא למתנגדים "להסתכל מה קורה סביבנו", והוסיף - "זה לא הזמן לפוליטיקה, זה הזמן לעשייה!".

ליברמן הסביר שהרפורמה היא "מידית והדרגתית" ופירט את שלבי התוכנית; "תחילה מבטלים מכסים על פירות וירקות שלא מגדלים בארץ, משקיעים מאות מיליוני שקלים במחקר, פיתוח וחדשנות ושומרים על החקלאות הישראלית, הן בעוטף עזה והן בגליל".

שר האוצר אביגדור ליברמן, שר החקלאות, עודד פורר, במסע"ת רפורמה שתעקוף את הלובי החקלאי. ראובן קסטרו
"מיטיבים עם הציבור בישראל". ליברמן/ראובן קסטרו

"מי שמתנגד הם אותם אנשים שמטרפדים את החקיקה בכנסת שאמורה להוריד נקודות זיכוי למשפחות עובדות ולהגדיל את ההכנסה הפנויה למשפחה ממוצעת ב-10,500 שקל בשנה", טען ליברמן נגד המתנגדים. "אלו אותם אנשים שמטרפדים את מתן התוספת המשמעותית במענק העבודה בגובה 1,600 שקל בשנה בממוצע למשתכרי שכר נמוך, אלו אותם אנשים שמסרבים לכנס כעת את הכנסת בכדי להעביר את מתן הסיוע לעצמאים שנפגעו בגל האומיקרון".

אתמול ליברמן ופורר הכריזו באופן חד צדדי על הפחתת מכסי המגן על ייבוא פירות וירקות לישראל. הנושא הטעון, שהיה אמור להיכלל בחוק ההסדרים של תקציב 2022 והוסר לאחר לחץ כבד של השדולה החקלאית בכנסת, הביא למתחים בקואליציה: ח"כים מכחול לבן, העבודה, מרצ ויש עתיד דרשו לכנס את המליאה בפגרה, כדי לבטל את הרפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully