וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה ש"נשכה תלמידים בריב על צנצנת חמוצים" טוענת שהיא רק ליקקה אותם

20.3.2022 / 23:34

שני תלמידים דיווחו על מורה לחינוך מיוחד לאחר שזו לטענתם ניסתה לקחת צנצנת של מלפפונים חמוצים מחנות בית הספר וכשהם לקחו אותה ממנה בחזרה - היא נשכה אותם בזרוע. המורה טוענת שהשתעשעה עם הילדים ורק ליקקה אותם

רונדה רייס, מורה לחינוך מיוחד בת 63, עומדת בפני כתב אישום על תקרית ביזארית שאירעה בבית הספר התיכון ברטואו שבפלורידה. שני תלמידים העובדים בחנות בית הספר דיווחו שרייס ניסתה לקחת צנצנת של מלפפונים חמוצים מהחנות בלי לשלם - וכשניסו לעצור בעדה, היא לכאורה נשכה אותם בידם.

בתקשורת המקומית דווח שהתקרית הביזארית אירעה בנובמבר האחרון בבית הספר, כשרייס ניסתה לקחת צנצנת חמוצים מחנות בית הספר, אם כי לא ברור אם כוונתה הייתה לגנוב את הצנצנת או רק להשתעשע עם התלמידים. דובר בתי הספר הציבוריים של מחוז פולק, קייל קנדי, אמר שהמורה טענה שהיא "בסך הכל השתעשעה עם התלמידים" והוסיפה שהיא לא נשכה אותם אלא ליקקה אותם. שני התלמידים דיווחו על האירוע והמורה הושעתה מבית הספר שלושה ימים לאחר מכן. רייס הועברה לחטיבת הביניים סליפי היל, שם היא נותרה "מורה פעילה", על פי דובר בתי הספר הציבוריים של מחוז פולק.

מורה מואשמת שנשכה את תלמידיה. Linkedin, צילום מסך
מורה לחינוך מיוחד, רונדה רייס, מואשמת שנשכה את תלמידיה/צילום מסך, Linkedin

בשיחה עם WFLA, קייטי טורו, דודתו של התלמיד בן ה-15 המעורב בתקרית, אמרה: "היא פשוט נשכה אותם בזרוע, וכמובן - הם שחררו את הצנצנת והיא הצליחה להשיג את החמוצים, אבל יש עוד דרכים לעשות את זה". גב' טורו פנתה למשטרת ברטואו בנובמבר והגישה כתב אישום נגד רייס. רייס טענה בפני המשטרה שהיא ליקקה את התלמידים ולא נשכה אותם, לזה טורו הגיבה: "גם אם זה היה כך והיא ליקקה אותם, ואני לא מאמינה שהיא עשתה זאת, זה עדיין לא מקובל עליי".

ג'ייסון גארי, דובר נוסף של בתי הספר הציבוריים של מחוז פולק, אמר בהצהרה: "למרות שהיא תיארה את מעשיה כשעשוע עם תלמידים, אנו מצפים מהעובדים שלנו לנהוג במקצועיות ולשמש מודלים של התנהגות בוגרת. הם חייבים להוות דוגמה טובה לתלמידים וכל דבר פחות מזה אינו מקובל".

רייס תעמוד לדין ב-31 במרץ.

עוד מורה בעייתית

מורה קיבלה את התלמידים בריקוד חושפני וחוללה סערה

לכתבה המלאה

צפו בדיווח על הפרשה

לפי WFLA, רייס, שעוסקת בתחום ההוראה מזה 22 שנים, הייתה מעורבת בעבר בתקריות משמעת אחרות. היא קיבלה נזיפה בעל פה ולאחר מכן בכתב בשנת 2001 על כך שלא התכוננה לשיעורים בחטיבת הביניים בון. ביולי 2008, חטיבת הביניים סליפי היל - שם היא עובדת כעת - השעתה אותה על שימוש מוגזם במחשב העבודה ל"עסקים אישיים" כשהיא הייתה צריכה ללמד. בית הספר התיכון סליפי היל נזף בה שוב במרץ 2015 על "כישלון חוזר ונשנה בהשלמת תכנית הלימודים המתוכננת בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully