וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה קיבלה את התלמידים בריקוד חושפני וחוללה סערה

2.10.2021 / 23:52

מורה בדרום מזרח רוסיה ננזפה אחרי שרקדה ריקודי בטן לעיני תלמידים בני 7 ביומם הראשון בבית הספר. הריקוד גרר זעם בקרב האחראים עליה, אבל חלק מהאימהות דווקא אהבו: "כולם היו שמחים"

מורה מופיעה בריקודי בטן מול ילדים והורים/NewsTodayRus

מורה בבית ספר יסודי עוררה זעם גדול אחרי שההורים תיעדו אותה רוקדת ריקודי בטן בלבוש חושפני אל מול התלמידים בני ה-7 בלבד שחזרו לללימודים בבית הספר. הסרטון הועלה לרשת ובו אפשר לראות את התלמידים והוריהם די המומים למראה המורה הרוקדת לרקע צלילי מוזיקה רועשת במיוחד.

התקרית אירעה בעיר חבאבורבסק שממוקמת אי שם בדרום מזרח רוסיה ובסרטון נראית המורה לבושה חזייה שקופה וחצאית לבנה ארוכה כשהיא מסתובבת והרימה את רגליה בתנוחות שונות בזמן שהתלמידים די נבוכים ברקע. לפי הדיווחים מפקח החינוך שהיה נוכח במקום היה נזעם במיוחד בעקבות ריקוד הבטן הזה ועל פי התקשורת המקומית, המורה ננזפה קשות.

צפו בריקוד שחולל את הסערה

טטיאנה בוטסקאיה, יו"ר מועצת האימהות במוסקבה, ביקרה את המורה ואמרה: "ביום הראשון לבית הספר, בזמן שכל הילדים עם בגדים חגיגיים ופרחים, התנהגות ראוותנית כזו ממש לא מקובלת. התלמידים הצעירים לא הבינו שום דבר, הבוגרים יותר ממש הובכו".

אלא שלא כל האימהות הסכימו איתה ואחת מהן הגיבה: "כולם אהבו את זה. לא היה שום סימן למילה או תגובה רעה. כולם היו שמחים, הרקדנית זכתה לשבחים. זה היה ריקוד שמדמה ציפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully