וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים האמריקני אישר: חידוש מלאי מיירטי כיפת ברזל עבור ישראל במיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 7:51

בנוסף לסיוע החירום, אושר הסיוע הצבאי השנתי לישראל בסך 3.8 מיליארד דולר. השלב הבא הוא אישור התקציב בסנאט. שר הביטחון גנץ הודה לביידן ולבית הנבחרים: "מטרת הסיוע - להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר לנו הגנה טובה יותר על אזרחינו"

בווידאו: הצבעה בבית הנבחרים על מימון כיפת ברזל/צילום: רויטרס

בית הנבחרים האמריקני אישר הלילה (חמישי) את סיוע החירום בסך מיליארד דולר לחידוש מלאי מיירטי כיפת ברזל עבור ישראל. בנוסף אושר הסיוע הצבאי השנתי לישראל בסך 3.8 מיליארד דולר. מדובר בשלב הראשון באישור תקציב הסיוע לישראל. השלב הבא יהיה אישור התקציב בהצבעה בסנאט.

"‏אני מבקש להודות לבית הנבחרים האמריקני, על אישור חבילת הסיוע הביטחוני לישראל, כולל מיליארד דולר לכיפת ברזל, מתוך מטרה להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר לנו הגנה טובה יותר על אזרחינו", בירך שר הביטחון בני גנץ. "תודה מיוחדת לנשיא ביידן על מנהיגותו ותמיכתו הבלתי מתפשרת בביטחון ישראל".

סוללת כיפת ברזל בגבול לבנון 26 באוגוסט 2019. רויטרס
סוללת כיפת ברזל בגבול לבנון. אוגוסט, 2019/רויטרס

‏"אני מבקש להודות בנוסף לחברי שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, שדחף את ההצעה. הקשר האסטרטגי ביננו לבין ארצות הברית, שמבוסס על ברית אינטרסים וערכים משותפים, חיוני לביטחון ישראל ולשמירה על עליונותה הביטחונית באזור ונעשה הכול כדי לחזק אותו ולשמור עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully